10 Maj 2009, 19:14
Dolot sprawdzony i po zatknięciu rury od filtra auto zaczyna gasnąć. Po odpięciu wtyczki od EGR-a obroty spadają. Właśnie wróciłem z dłuższej trasy i mogę jeszcze powiedzieć jedno: Otóż, gdy ruszam i rozpędzam się nie wciskając mocno gazu auto rozpędza się jako tako a jeżeli wcisnę mocniej to własciwie nie ma różnicy, auto jedzie swoim tempem, więc na razie postanowiłem nie cisnąć bo nie ma to żadnego sensu. Natomiast jeszcze raz potwierdzam, że nie ma żadnego szarpania a co najwyżej czasami podczas rozpędzania np na dwójce czuć bardzo leciutkie falowanie auta, jakby zmienny ciąg. ale to naprawdę delikatne. Co do dławienia na jałowym to zgodzę się, że to możliwe, ale słyszałem też, że przy niedomkniętym EGR-e komputer może sam podwyższać obroty żeby nie dopuszczać do zgaśnięcia. Muszę znaleźć chwilę i go wyjąć i dam znać. Jeżeli chodzi o sondę, to zgodzę się, że osiągi spadają, ale również słyszałem o gaśnięciu a tu chodzi o zbyt wysokie obroty. Czy żeby sprawdzić napięcie na sondzie trzeba ją wykręcać? obawiam się też ewentualnej wymiany bo słyszałem, że ciężko się ją wykręca?