Zdemontowanie stabilizatora

25 Mar 2010, 15:38

pytanko.Jak w samim zdemontuję stabilizator to nie bedzie za bardzo bujało na czarnym w zakrętach.wiem ,że własciwości jezdne w terenie ulegną ciutkę poprawie choćby więkrzy wykrzyż.Paramatry zbieżności się nie zmienią?
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

25 Mar 2010, 15:52

Parametry zbieżności się nie zmienią. Auto będzie odrobinę bardziej pochylać się na zakrętach, ale jest duża szansa, że nawet tego nie zauważysz. Większy wpływ na prowadzenie ma jakość i stan gum w zawieszeniu, układzie kierowniczym i amortyztorów.
Wykrzyż się zwiększy, a autko będzie lepiej wybierać podczas szybszej jazdy po dziurach.
Draak
Nowicjusz
 
Posty: 46
Miejscowość: inąd

25 Mar 2010, 20:22

wywalaj go i sie nie zastanawiaj :mrgreen: zawsze to pare kilo mniej :wink:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

25 Mar 2010, 20:23

PITSJ413:) napisał(a): pare kilo
nie rozpędzajmy się tak to nie waży aż tyle :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

25 Mar 2010, 20:29

nie ma tam żadnej filozofi aby go odkrecić/ nie poodkrecam przy okazji połowe zawiechy :lol: :lol: :lol:
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

25 Mar 2010, 22:02

Nie, to jest prostsze niż cep.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault EZ-ULTIMO to samochód autonomiczny
    Warszawa posłużyła jako sceneria do dla filmu promocyjnego oraz realizacji sesji zdjęciowej najnowszego samochodu autonomicznego Renault EZ-ULTIMO, oficjalnie pokazanego po raz pierwszy na Salonie Samochodowym w Paryżu. W ...

25 Mar 2010, 22:17

i młot :razz:
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

25 Mar 2010, 22:27

ani cep ani młot tylko szlifierka kontowa w dłoń i jazda :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Mar 2010, 09:29

pocieszny, to nie mozna tego odkręcic trzeba wyciąć-nie patrzyłem jak to tam jest zamontowane ale z tego co pobieżnie oglądałem to sa tam śruby
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

26 Mar 2010, 10:03

Normalnie odkręcasz, 10 minut roboty.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

26 Mar 2010, 10:23

wszystko zależy od stopnia ekspansji rudej :mrgreen: ogólnie to jest w miejscu gdzie się non stop chlapie, jak nie jest zeżarte za bardzo to odkręcisz spokojnie, jak zapieczone i zabetonowane to się nawet nie męcz tylko ciachnij
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

28 Mar 2010, 20:46

pocieszny napisał(a):
PITSJ413:) napisał(a): pare kilo
nie rozpędzajmy się tak to nie waży aż tyle :mrgreen:

no ze 2 kilo tego jest czyli para :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko