Zielony jak ogórek. Cos do 5 tyś!

10 Lip 2010, 19:44

Witaj [you] ,

Wiem ze ten temat był już drążony zapewne tysiące razy no i czytałem oczywiście wasze opinie nie mniej chciałbym się jeszcze bardziej dowiedzieć co i jak. Generalnie kupno samochodu to nie skarpety wiec musze się zapoznać trochę z tematem. Jestem jak narazie zielony ;/ wiec byłbym wdzięczny za wasze rady.

A wiec sprawa jest taka mam odłożone 5 tys na samochód właśnie kończę zdawać prawko no i czas wybrać ten pierwszy ;)
Musi być ekonomiczny wiec wersja LPG o niewielkim silniku - stad moje pytanie na co zwracać uwagę w takich samochodach czego nie brać?

Rozglądam się od jakiegoś czasu co można za taka cenę kupić w miarę nie kolajacego po oczach i nie za starego

No i jak tak patrzałem to nikt nie wspomniał o samochodzie Fiat Bravo, jakie macie zdanie na temat tego samochodu?

Tak właściwe to interesowałby mnie samochód taki jak Fiat Bravo, Fiat Punto, VW Polo (roczniki 97 z LPG tak stoją) który z nich jest najbardziej warty uwagi?
W jakiej cenie ewentualne czesci do nich?
Najbardziej przemawia do mnie VW oraz Bravo jak sądzicie?

Widziałem tez Hondy Civic V za ta cenę – podobno samochody nie do zajechania jak się dobrze trafi na nie żyłowanego

Pozdrawiam
bush
Nowicjusz

Miejscowość: Tychy

10 Lip 2010, 20:04

bush napisał(a):VW Polo

Słuchaj-trafiłes na"starego"niereformowalnego czlowieka który przejezdził w zyciu juz 12 lat na VW a więc powiem Ci ze tylko i wyłącznie POLO...
Jak trafisz na w miare przyzwoity egzemplarz to będziesz mial spoko z "rudą"a sprawy eksploatacyjne typu:końcówka dr.,jakaś tam tulejka to norma.To jest tylko i wyłącznie moje zdanie a Ty z tym nie musisz się wcale zgadzać.... :!: :!:
Przeciez to Ty za to placisz a nie ja... :!: :!: :grin:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna