Złomowanie auta, dwóch właścicieli

06 Cze 2011, 18:10

Witam Panów.
Nie znam się niestety na przepisach dotyczących aut itd. Mam jednak problem i liczę na Waszą pomoc ;)

3 lata temu mój (obecnie) były mąż wraz z moim ojcem kupili samochód i są jego współwłaścicielami. Długo nie mogliśmy dojść do porozumienia co zrobić z tym autem, więc mój były zdecydował się go zezłomować. Problem w tym, że zrobił to bez zgody mojego ojca, nie mając również jego upoważnienia. Czy takie zdarzenie w ogóle jest legalne? Czy firma, która zajmuję się złomowaniem aut może takie auto przyjąć? Proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam :)
Jurajska
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

06 Cze 2011, 22:07

Jurajska napisał(a):były mąż wraz z moim ojcem kupili samochód i są jego współwłaścicielami.

Wszyscy oni byli wpisani w DR pojazdu.... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

07 Cze 2011, 09:49

Migi60 napisał(a): Wszyscy oni byli wpisani w DR pojazdu.... :?: :?:

Obydwaj byli wpisani.
Jurajska
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

07 Cze 2011, 22:22

Jurajska napisał(a):Obydwaj byli wpisani.

Jezeli byli obydwaj wpisani w DR to firma ktora przyjęła ten samochód do złomowania powinna wystawic dokumenty z danymi zgodnie z DR.Czy drugi własciciel w tym czasie tam przebywać... :?: :?: Moze tak a moze nie.Myślę ze ich to nie interesuje,robią swoje i finito.
Jurajska napisał(a):Czy takie zdarzenie w ogóle jest legalne?

Jasne ze nie....
Mozesz jeszcze mi napisać:
1/ Samochod został wyrejestrowany.... :?: :?:
2/ Wyjaśnij mi tez do czego dązysz i co chcesz tym sposobem osiągnąc... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna