REKLAMA
Ja bym jeszcze dorzucił cos takiego
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
albo Leon Cupra z V6
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Nie wiem z jakich stron szukasz auta ale te pozycje są niezłe.
z 1,8T jest ten problem że musi wszystko być szczelne i turbo zdrowe żeby to pięknie jechało, a jak będzie ok to już jest bajka..240 konny Leon Cupra spokojnie zrobi w 6 sek setkę..to są osiągi jak na zwykły hatchback mega..
Audi S3 przez to że jest lekkie w wersji 210 koni ma 6,8 do setki..a 1,8T można modyfikować do woli..
Tylko problem z mechanikami o czym juz mówiłem, tzn przeciętny koleś nie ma pojęcia o 1,8T, o 2,8 Vr6 zapewne też itd..
No i 1,8T w postaci S3 czy Leona Cupry to droższe wersje niż w Golfie 150 konnym czy A3, inne hamulce, droższe turbo, wtryski, koła itd..układ wydechowy..
A Lexus ok..tylko wg mnie dopiero IS 250 fajnie jedzie, albo np Gs300..ale to chyba nie ten budżet? chociaż w sumie z lat 90 powinno się do 20k coś złapać.
IS 200 fajne ale przy 155 koniach szału nie robi wg mnie, zapewne dobre prowadzenie, brzmienie ale elastyczność i dynamika średnia moim zdaniem.
Więc zależy czy sport = 6 sek do setki czy lepsze prowadzenie ale 8-9 do tej setki..z resztą w sumie to nie o setkę nawet chodzi, w 1,8T redukujesz bieg i odjazd wolnossaki muszą się nieźle wkręcić zanim poczujesz moc.
1,8T fajny silnik ale nie można Golfa, Leona, A3 utożsamiać z tym silnikiem jako auta na wieś z 1,6 czy tdi pod maską, bo te silniki są niby proste a jednocześnie skomplikowane także to takie wersje dla koneserów bym powiedział.