Zmiana na szybkie Japońśkie coś

23 Paź 2016, 20:57

szybki napisał(a):
Salgrim napisał(a):Ale e10 jest ponoć ciężkie, już mniej łupane. Podoba mi się przód typu jet w e10, jednak czytam o nim bardziej jak sportowym cywilniaku niż o rajdówce zamienionej na cywila - nie wiem, czy jasno się wyiraziłem.

Jest tak jak mówisz ale są pewne plusy chociażby dostępność gratów która jest lepsza, łatwiej o sztukę nie zajechaną i nie zardzewiałą... masa jest na minus ale są to różnice rzędu 50-60kg. więc bidy nie ma. Jedzie po programie tak samo jak e9 jak nie lepiej. No ale jest to cywil do sportu a e9 jest to sportowiec z możliwością cywilowania :twisted: .
Salgrim napisał(a):Głupszy pomysł to ściągnąć r33 lub r34 GTR V-Spec. Wyliczyłem że w 70-80 tyś. powinienem się zamknąć ze sprowadzeniem. Tj. zakup w Jap, kontener, tłumaczenia, akcyza i oplaty.

Masz racje jest to na maxa głupi pomysł a ta kwota która wymieniłeś jest wstępem do tego żeby wsiąść do auta... ogólnie zamknąć gtr 33kę w 150k będzie problem (z przekładką) a 34 tak żeby coś pojeździć to 200k dopiero zaczynamy gadać.
Dochodzą jeszcze niuanse silnikowo napędowe a rb26 jest bardzo drogie w obsłudze + ma jeden temat którego nie przeskoczysz ... ale szkoda się rozwodzić tak na sucho :D

p.s.

w.w gtr luki nawet nie stały obok gtra ogólnie przekładkę gtra trzeba liczyć około dużżżżo... :evil:


No to evo, jak nic. E10 jest dużo, na bank coś wychacze. Do nissana mam ogromny sentyment po prostu - najfaniejsze przygody z sx miałem. Ale mitsu to klasa.

Do 70k zł znajdę e10?
Salgrim
Nowicjusz
 
Posty: 47
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Subaru GD WRX
Silnik: 2.0 255 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

24 Paź 2016, 11:14

Salgrim napisał(a):No to evo, jak nic. E10 jest dużo, na bank coś wychacze. Do nissana mam ogromny sentyment po prostu - najfaniejsze przygody z sx miałem. Ale mitsu to klasa

Z e10 spokojnie sobie poradzisz bez napinania się. Ostatnio rozmawiałem z Panem od e10 to mówił mi że niepokojący jest fakt składania na bazie e10 rajdówek proto i wysysania z rynku części :lol: Mimo wszystko pocieszające jest to że e10 produkowano 6lat a dla porównania e9 2lata.

p.s.

Do sx też miałem sentyment ale trzeba przełknąć jego konstrukcyjne zacofanie no i sporo wad których nie widzi się na samym początku użytkowania.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11054
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

24 Paź 2016, 12:13

szybki napisał(a):Z e10 spokojnie sobie poradzisz bez napinania się. Ostatnio rozmawiałem z Panem od e10 to mówił mi że niepokojący jest fakt składania na bazie e10 rajdówek proto i wysysania z rynku części :lol: Mimo wszystko pocieszające jest to że e10 produkowano 6lat a dla porównania e9 2lata.

p.s.

Do sx też miałem sentyment ale trzeba przełknąć jego konstrukcyjne zacofanie no i sporo wad których nie widzi się na samym początku użytkowania.
No właśnie E10 jest sporo, jak patrzę po częściach to też tego jest. Sądzę też, że nie trzeba tam pchać worka kasy by dobić do 350-400 KM, W RB25 to wepchnąłem wór i to dopiero był wierzchołek.

E10 też poszukać w USA? Tam ciężko z tego co widzę po aukcjach, znaleźć nie bitego. Nie żeby mi to specjalnie przeszkadzało, bo wszystko da się wyklepać - ale po zdj. ciężko ocenić uszkodzenia.
Salgrim
Nowicjusz
 
Posty: 47
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Subaru GD WRX
Silnik: 2.0 255 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

25 Paź 2016, 15:55

Salgrim napisał(a):No właśnie E10 jest sporo, jak patrzę po częściach to też tego jest. Sądzę też, że nie trzeba tam pchać worka kasy by dobić do 350-400 KM, W RB25 to wepchnąłem wór i to dopiero był wierzchołek.


400km/550nm po programie + wydech trzeba się dowiedzieć o śruby korb... w e9 potrzebne są śruby ale wymiana trwa 1g.

Salgrim napisał(a):E10 też poszukać w USA?

Skup się na stanie ...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11054
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Lis 2016, 10:31

szybki napisał(a):
Salgrim napisał(a):No właśnie E10 jest sporo, jak patrzę po częściach to też tego jest. Sądzę też, że nie trzeba tam pchać worka kasy by dobić do 350-400 KM, W RB25 to wepchnąłem wór i to dopiero był wierzchołek.


400km/550nm po programie + wydech trzeba się dowiedzieć o śruby korb... w e9 potrzebne są śruby ale wymiana trwa 1g.

Salgrim napisał(a):E10 też poszukać w USA?

Skup się na stanie ...
Dzięki śliczne za pomoc Szybki :)
Salgrim
Nowicjusz
 
Posty: 47
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Subaru GD WRX
Silnik: 2.0 255 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mercedes AMG C-Coupe DTM testowany przez Roberta Kubicę
    Robert Kubica ma za sobą pierwsze testy Mercedesa AMG C-Coupé DTM na torze Ricardo Tormo nieopodal Walencji. Polski kierowca musiał oswoić się z obcą mu charakterystyką prowadzenia samochodu wyścigowego DTM - najpopularniejszej ...
    Samochody użytkowe Volkswagena z napędem na cztery koła
    Marka Volkswagen Samochody Użytkowe od wielu lat oferuje wybrane modele z napędem na cztery koła 4MOTION, od tego roku w salonach dostępna jest pełna paleta produktów. Najdłuższej z napędem na cztery koła sprzedawany ...