Witam wszystkich. Wielokrotnie na różnych stronach natykamy się na wiadomości dotyczące tuningu Fiata 126p. Ale nigdy nie spotkałem się z tuningiem BIS-a. Czy wie ktoś w jaki sposób można wzmocnić ten silnik?(jestem posiadaczem Bisa z 1987 roku).
Turbinka to straszna lipa.Wytrzyma 10 tysięcy i rozleci sie w drobny mak.Bis jes nawet lepszy do tuningu niż 650 ccm-ma chłodzenie cieczą więc nie grzeje sie tak jak zwykły maluszek.Przy rozwiercaniu kanłów trzeba zbierać materiał z umiarem aby nie dostać się do kanałów wodnych.Ma też lepiej wyważony wał korbowy.No i bagażnik z tyłu więc można upchnąć jakieś audio
Turbinka Kowalskiego jest nic nie warto - sam to przerabiałem. BISa generalnie ciężko się podkręca, ale możesz zacząć od planowania głowicy, większy zaworów ssących (CC/SC), lekkiego koła zamachowego. Dalej dopiero ostry wałek (zapytaj u Rewara/Halczyńskiego).
Toyota Corolla E12 T-Sport Compressor (2005–2007) W 2004 roku na rynek weszła, zaprojektowana całkowicie od nowa i po raz pierwszy w europejskim biurze Toyoty w Nicei, Corolla E12. W gamie pojawiła się także, najmocniejsza w historii cywilnych Corolli, wersja T-Sport Compressor. ...
Opel Mokka SUV-a na miarę potrzeb europejskich kierowców Inżynierowie Opla zakończyli właśnie ostatni etap jazd testowych nowego modelu SUV-a Mokka. Testy przeprowadzono w Niemczech przed rozpoczęciem sprzedaży nowego modelu, która jest planowana na koniec tego roku. Podczas ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.