szybki napisał(a):Powtórzę Ci jeszcze raz bo widać nie skończyłeś weekendu...
Nie porównuje tych dwóch silników od strony technicznej tylko od strony farmazonu który napisałeś czyli tsi nie ma co się bać bo sprzedało się go tyle i tyle więc napisałem Ci że właściciel thp może użyć tego samego argumantu.
Co do reszty nie dyskutuje bo szkods gadać internet wszystko przyjmie.
No właśnie ja nie skończyłem weekendu a Ty chyba zapomniałeś wziąć maści na ból tylnej cześć ciała
farmazony to Ty klepiesz, o tym jak Niemcy czy inni na zachodzie kupują auta po czym sprzedają po zakończonej gwarancji dobre!
wejdź sobie na google maps - street view i zobacz centrum Brukseli jakie fury na parkingach stoją - średnia wieku 15 lat, wśród nich np. Golf V TSI
i po raz kolejny tłumaczę Ci że 1,4 TSI istnieje od 15 lat, występuje w wielu modelach a thp to jest parę silniczków na krzyż w 3 modelach, więc co tu porównywać?
poza tym 1,6 thp w Peugocie RCZ rzekomo był poprawiony w któreś wersji.
Powiem tak Ty nie musisz tych aut kupować, zostań przy cudownych, superaśnych japońcach ale innym nie odradzaj dziwnymi zawiłymi nietrzymającymi się kupy argumentami bo to bezsensu.
Invi napisał(a):Kiedy będziesz się przejmował takimi "wadami" to nic nie kupisz, idealnego auta nie ma
Jasne TSI do odrzucenia bo się rozsypuje w dym ale 1500-2000 pln na regenerację skrzyni biegów to drobiazg