Pionek napisał(a): a thp to jest parę silniczków na krzyż w 3 modelach, więc co tu porównywać?
207, 208, 308, 408, 508, 3008, 5008, RCZ, DS3, DS4, DS5, C4, C5, Picasso/Grand Picasso, Mini Cooper S
Więcej mi się nie chce szukać
Pionek napisał(a):więc najlepiej wybrać rower, wtedy koszty łańcucha i dętki a tak to siła nóg
Ooooo Pionek nie wiesz co mówisz
Wkręciłem się w szosę dwa lata temu i koszty jakie rower generuje to jakiś kosmos. Wymieniałem ostatnio opony a jako, że śmigam troszkę po górach a warunki szybko się zmieniają więc poleciałem w "premium", bezdętki, 199 sztuka. Niezły łańcuch do 11rzędowego napędu to stówka, potrzebuję dwóch na sezon także bez tragedii (wydatek poniekąd zaplanowany "od zawsze"). Koszt roweru to już indywidualna sprawa ale szosa, na której da się bezpiecznie jeździć i masz pewność, że nic nie odpadnie to cirka 3000 plnów w górę za jakąś mniej znaczącą na rynku markę, kross'y itd. Ale prawdziwe wydatki to się zaczynają kiedy trzeba się na ten rower ubrać, koszulka polskiej marki 300+, spodenki 300+, w miarę spoko buty można kupić za 300-400, do tego jakiś mega podstawowy kask 150.....można dodać liczniki z nawigacją za 800-2000 nie dojrzałem jeszcze do tego poziomu ale kto wie
W dużym skrócie "na rower" wydałem przez ostatnie dwa lata 3k lekko licząc (nie wliczając ceny roweru oczywiście).......samochód mojej dziewczyny mniej nas kosztuje xd i w sumie jest mniej warty niż ten rower