Zwinny mieszczuch do 20 tysięcy

09 Sie 2019, 19:40

Pionek napisał(a):Przepraszam bardzo a my się bawimy w 5 klasę czy 4?
Co mnie obchodzą Twoje jakieś trupy, które z Caritasu ci ktoś je stroił?
Zapytaj ile kosztuje program do 1,8T ze 150 na 180 to zobaczysz jakie bzdury piszesz


Wiem ile kosztuje i tyle właśnie kosztuje. Popytaj na a4-klub za ile tunerzy z tego forum robią programy. Czasami w 1.8t nawet 500 zł to nie kosztuje. Tyle w tym temacie bo twoja wiedza w temacie tuningu nie jest nawet na poziomie przedszkolaka.
Możesz sobie robić stage 1 w tym gównie, g...o 1.4 tsi nadal pozostanie wolnym gównem.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

09 Sie 2019, 19:44

duzy90 napisał(a):Możesz sobie robić stage 1 w tym gównie, g...o 1.4 tsi nadal pozostanie wolnym gównem.

Widać że masz kompleksy masakra :roll:
wyśpij się, najedz a potem do psychologa może Ci coś zapisze :)

Ja cyferkami nie jeżdżę ani kreskami jak Ty, za to mam auto i śmigam.
Poza tym autor 240 konnego auta za to 17 letniego nie szuka, tylko coś świeższego, więc po ch...a ta rozmowa?
Rozmawiamy o 1,4 tsi 122, gdzie robie program i zwykłe 150 nie ma szans a i 180 mogło by mieć kłopot, mniej pali i ciszej chodzi, czego chcieć więcej?
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

09 Sie 2019, 19:45

Pionek napisał(a):Widać że masz kompleksy masakra

Ty masz kompleksy bo dla Ciebie poza tfsi świat nie istnieje. Tylko zapomniałeś że nie masz 3.0 lub 2.5, a 1.4 :D
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

09 Sie 2019, 19:47

Pionek napisał(a):Poza tym autor 240 konnego auta za to 17 letniego nie szuka, tylko coś świeższego, więc po ch...a ta rozmowa?


Rozmowa jest po to bo sam zacząłeś wychwalać i się porównywać do 1.8t, jakie te twoje 122km nie są szybkie :lol:
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

09 Sie 2019, 19:49

Jeszcze raz napisze:
- mniejsze spalanie od 1,8T
- lepiej wstaje od 1,8T
- w 90% jest w lepszym stanie
- mniejsza pojemność (niższe koszty)
- ciszej chodzi

dlatego autorowi polecam np Golfa V 1,4 tsi 122 lub alternatywnie Bravo 1,4 t-jet 120, do miasta b dobry wybór.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

09 Sie 2019, 19:54

Pionek napisał(a):Jeszcze raz napisze:
- mniejsze spalanie od 1,8T
- lepiej wstaje od 1,8T
- w 90% jest w lepszym stanie
- mniejsza pojemność (niższe koszty)
- ciszej chodzi


Za to bezpośredni wtrysk, drogie lpg, rozciągający się łańcuch rozrządu i problemy z nagarem w stosunku do wcześniej wymienionych w wątku aut. Zresztą autor chyba już wybrał i to lepiej, ale ty zawsze wszędzie musisz wciskać ludziom tfsi.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

09 Sie 2019, 19:55

duzy90 napisał(a):Za to bezpośredni wtrysk, drogie lpg

jasne 800 pln droższe niż do mpi :ok: poza tym po co lpg? jak on schodzi do 6,5 na trasie?

duzy90 napisał(a):rozciągający się łańcuch rozrządu
tak jest raz na 80 tys km czyli pewnie w przypadku autora 5-6 lat?...i 1500 pln i po kłopocie a wymiana oleju z filtrami co roku 300 pln? x5 =1500 zł faktycznie ale też koszt o mama.. :roll:
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

09 Sie 2019, 20:36

Hej, żywiołowa dyskusja jest fajna, ale troszkę schodzicie do ad personam, a to niepotrzebne :). MiTo pewnie zostanie natomiast dalej otwarty jestem na pomysły, możliwe, że spojrzena jakiegoś golfa i tak.
LPG instalować nie będę, samochód jak już mówiłem będzie tym drugim, wątpie by 5 tysięcy kilometrów rocznie przekroczył (moja praca jest 5 km od domu, mojej partnerki 8 ;), a na trasy bedzie toyota).
Liianowaty
Nowicjusz
 
Posty: 11
0

09 Sie 2019, 20:49

Liianowaty, jak widzisz nie ja tę dyskusję zacząłem, takie tutaj mamy "osobistości" na forum, jak robisz 5 tys to lpg się nie opłaca.
A co do reszty wybieraj co chcesz bo mi już się nie chce pisać żeby za chwilę znowu ktoś kto ma jakiś problem coś wypisywał.
Dla mnie wybór nr 1 to na równi Golf V 1,4 TSI 122 (lub 1,6 /2,0 150) albo Bravo 1,4 t-jet przy czym turbo jest przyjemniejsze w użytecznej jeździe codziennej po centrum miasta
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

09 Sie 2019, 21:22

Autor dokonal wyboru wiec temat zamykam, koniec przepychanek
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0