Z Twoich linków wynika ,że interesuje cię benzynka ale wynika też również ,że masz duży rozrzut w gabarytach auta...
Generalnie jeśli nie masz jakichś sprecyzowanych oczekiwań co do wielkości auta ,to ciężko będzie coś rozsądnego napisać...
Oprócz tego ,że najlepsze będzie auto ...w najlepszym stanie technicznym jakie znajdziesz.
Sprecyzuj jeszcze swoje preferencje ,bo ciężko porównywać Lupo z Vectrą w kombi... (50 KM ze 136KM...)
Wszystko to ma wpływ na koszty utrzymania auta,spalanie ,zadowolenie z jazdy itp.
ogólna moja rada jest taka ,żeby szukać auta jak najpopularniejszego i raczej pospolitego o dobrej odpornej na rdzę karoserii,gdyż to jej "łatanie" i lakierowanie generuje największe koszty. Musimy pamiętać, że szukasz przecież auta kilkunastoletniego w tym przedziale kasy.
Ze swojej strony mogę tobie podpowiedzieć ,że szukając dla siebie "do domu" auta nr 3 kilka miesięcy miesiące temu , w temacie uniwersalnego gabarytu wybrałem tani kompakt i jestem zadowolony bo normalnie można nim jeździć nawet na wakacje w razie awarii auta nr 1 lub 2.
Broń boże nie namawiam cię na taki sam model,bo każdy ma swoje preferencje ale ja biorąc pod uwagę kilka różnych parametrów czyli wielkość, ceny części, łatwość naprawy,wyposażenie,zamontowaną sekwencję lpg,zadbanie konkretnego egzemplarza,właściwości jezdne i rozsądne ceny tych aut na rynku aut używanych kupiłem Fiata Stilo za 7 k z 2,5 letnią sekwencją 1,6-103KM z przebiegiem 203 tys KM. Auto dobrze wyposażone i obszerne w środku ,nie zniszczone i pełnosprawne.
Poza tym raczej model nie katowany przez "królów ortalionu"
![Uśmiechnięty :)]()