REKLAMA
galakty napisał(a): Moc dupy nie urywa, ale R6 ma ładny dźwięk a bodajże 9 sek. do setki też wystarczy do codziennej jazdy.
No właśnie fajne brzmienie ale na światłach po tyłku dostane od byle Golfa IV 1,8T porobionego z mocnym wydechem, niby wszyscy się smieją a on będzie mieć 120 km/h a ja ledwo 80 pewnie.
A spalanie podobne.
Czyli nie ma szans rozumiem na E46 nawet 99 rok 323i? co za masakra 20 letnie rumple z poprzedniej epoki a 12 tys na takie auta nie starcza, już teraz rozumiem czemu niektórzy sądzą że właściciele VW/Audi, BMW, Civiców itd..to inny stan umysłu
Czyli zostaje E36, zdaje się że to auto premierę miało w 90 roku czyli czasy Golfa II raczej
Nie, chyba raczej pójdę w kierunku 1,8T
E36 23 letnie to już trochę przesada.
Potem kupie np E36 z 96 roku 2,5 litra R6 w którym wszystko wycieka, ubywa płynu w chłodnicy, zacznie mi gnić blacharsko i będzie kaplica.
Jakoś nie wierzę w to że 21 letnie auto jak już mówimy o 96 roku będzie takie super a np V5 w Toledo będzie kiepskie.
Tamto chyba nawet bardziej było katowane przez rycerzy ortalionu
Nie no tylko tak porównuje bo mówicie że Vki od Vaga to kicha no a 20 letnie BMW z przebiegiem 400 tys którymi ktoś dryftował dzień w dzień będzie ideałem?
Nie ma co, niby rocznik nie ma znaczenia ale takie E36 dostawało w pompę równo to już będzie złom na 4 kółkach.
A potem pojadę do serwisu i gość mi powie nooo tak remoncik 4 tys na dzień dobry.
Idę w 1,8T nie ma co
Prześledziłem przed chwilą aukcje to słupek zdrowy do podstawowego 1,8T ok 1500 zł to nie ma tragedii