10-12 tys zł Tylko niemieckie auto

13 Sie 2017, 21:36

galakty napisał(a): Moc dupy nie urywa, ale R6 ma ładny dźwięk a bodajże 9 sek. do setki też wystarczy do codziennej jazdy.


No właśnie fajne brzmienie ale na światłach po tyłku dostane od byle Golfa IV 1,8T porobionego z mocnym wydechem, niby wszyscy się smieją a on będzie mieć 120 km/h a ja ledwo 80 pewnie.
A spalanie podobne.

Czyli nie ma szans rozumiem na E46 nawet 99 rok 323i? co za masakra :o 20 letnie rumple z poprzedniej epoki a 12 tys na takie auta nie starcza, już teraz rozumiem czemu niektórzy sądzą że właściciele VW/Audi, BMW, Civiców itd..to inny stan umysłu :D

Czyli zostaje E36, zdaje się że to auto premierę miało w 90 roku czyli czasy Golfa II raczej :)
Nie, chyba raczej pójdę w kierunku 1,8T
E36 23 letnie to już trochę przesada.

Potem kupie np E36 z 96 roku 2,5 litra R6 w którym wszystko wycieka, ubywa płynu w chłodnicy, zacznie mi gnić blacharsko i będzie kaplica.
Jakoś nie wierzę w to że 21 letnie auto jak już mówimy o 96 roku będzie takie super a np V5 w Toledo będzie kiepskie.
Tamto chyba nawet bardziej było katowane przez rycerzy ortalionu :D
Nie no tylko tak porównuje bo mówicie że Vki od Vaga to kicha no a 20 letnie BMW z przebiegiem 400 tys którymi ktoś dryftował dzień w dzień będzie ideałem?
Nie ma co, niby rocznik nie ma znaczenia ale takie E36 dostawało w pompę równo to już będzie złom na 4 kółkach.
A potem pojadę do serwisu i gość mi powie nooo tak remoncik 4 tys na dzień dobry.

Idę w 1,8T nie ma co :yes:

Prześledziłem przed chwilą aukcje to słupek zdrowy do podstawowego 1,8T ok 1500 zł to nie ma tragedii ;)
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 746
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017
0

13 Sie 2017, 21:40

Ej no, ale... masz trochę głupie myślenie. Patrzysz tylko na parametr przyspieszenia spod świateł. Aż tak Ci na tym zależy? Co światła będziesz pałował do odciny w mieście?
Mówisz, że byle Gulf Cię odstawi, ok... Ale idźcie pod Tesco i niech spróbuje zarzucić tyłkiem. Trochę inaczej to wygląda prawda? Wiesz gdzie jeszcze będzie różnica? W zakrętach... Ty wejdziesz powiedzmy z 80 km/h na godzinę, a Gulf skończy na drugim pasie albo drzewie. Prowadzenie, zawieszenie, stabilność... Te rzeczy się liczą.

Chyba, że chcesz być tylko mistrzem prostej, to wtedy nie było tematu. :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

13 Sie 2017, 22:58

No ale czy codziennie w takim razie będe jeździł po serpentynach górskich ciesząć się że auto trzyma się drogi? No nie, ale wyjadę na trasę zabiorę 2 osoby i mnie wyprzedzi Fabia TSI. Poza tym golfem można zwolnić i wtedy redukcja i odjazd bo jest turbo, a sam pisałeś na poprzedniej stronie że te Vki wszystkie i R6 trzeba rozkręcać a tubo szybko wstaje no i racja. Pamiętaj też że są Leony i A3 4x4 więc tragedii nie ma. Nie wydaje mi się żeby tak łatwo było wejść w zakręt 120 km/h E46 bez dotknięcia drzewa. Poza tym skoro moc nie ma znaczenia to mogę szukać 318i to będzie w jeszcze lepszym stanie ale trochę by mi brakowało tej mocy Przecież to auto sporo waży pewnie z 2 tony to nie A3 które waży 1190 kg Nie wiem po prostu szkoda mi kasy na słabo jedzące 318i czy 320i palące 15 l w mieście z ogromnie, obrzydliwie drogim serwisem...
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 746
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017
0

13 Sie 2017, 22:59

Trevor napisał(a):Pamiętaj też że są Leony i A3 4x4 więc tragedii nie ma.


Tak, na haldexie, które reaguje gdy jest już za późno.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

13 Sie 2017, 23:09

No ok a wracając do konkretów,
czy taka oferta jest warta zachodu? Niby stary i te tylne lampy no ale można zmienić, wygląda poczciwie wg mnie.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

ewnetualnie:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 746
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017
0

13 Sie 2017, 23:19

1. Koła dla mnie do zmiany, bo będzie "tak tukło" i to niemiłosiernie niestety. Tylna klapa źle spasowana, być może dostał strzała. Przesadził z ceną (początek produkcji to jest, bez jaj, to tylko Golf).
2. Przód krzywy, znowu ten rocznik i cena...

Na prawdę masz dużą tolerancję bólu, skoro chcesz wydać 12 tysięcy na 20 letnie auto, tylko ze względu na silnik. Podziwiam osobiście, bez sarkazmu.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    GT86 – Toyota, która kocha jazdę bokiem
    Przepis na klasyczne sportowe coupé jest od lat niezmienny i bajecznie prosty. Bierzemy dwudrzwiowe nadwozie o opływowym, smukłym kształcie, w jego przedniej części umieszczamy silnik, a siłę napędową kierujemy na ...
    Płynnie, czyli rozsądnie - czy to oznacza powolną jazdę?
    Płynna jazda nie polega wbrew pozorom na jeżdżeniu powoli, bo prędkość musi być dostosowana do obowiązujących przepisów i okoliczności. To po prostu przeciwieństwo gwałtownego i pełnego emocji stylu prowadzenia samochodu, ...

13 Sie 2017, 23:20

Naprawdę jesteś w stanie zapłacić 13k za dwudziestoletniego kompakta?
Za tyle bez problemu kupisz a6 1.8T xd
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
0

13 Sie 2017, 23:23

No ale na 5 letnie auto mnie nie stać :)
Co to za różnica czy 20 letni Golf czy BMW, Lexusa LS 430 nie kupię :) ani Porsche 911
Powiem szczerze wolę wydać 12 tys na 20 letniego Golfa z turbo niż 150 konne słabo jeżdzące R6 w E46, które tylko odstaje tym że ma tylny napęd.

Poza tym pomieszałem się, to ile ma kosztować 1,8T? 5 tys? na poprzedniej stronie ktoś pisał że mam budżet ledwo na zdrowe 1,8T a i tak się naszukam teraz okazuje się że kupie BMW 7 za te pieniądze to ja już nic nie rozumiem :o :cry:
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 746
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017
0

13 Sie 2017, 23:28

Jakby to ładnie napisać, fanatyków vag'a poyebało z cenami.

BTW to e46 jest samochodem z wyższego segmentu niż golf. Większe, przestronniejsze, lepiej wykonane i wyposażone
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
0

13 Sie 2017, 23:33

No dobrze ale to w takim razie pokaż mi kompakta z turbo min 150 koni 10 letniego za 10 tys zł?
Poza tym E46 to nie segment Audi A8, to Passat albo Audi A4, myslisz że Audica A4 nie może być tak wyposazona?
Wg mnie to jest wszystko jeden pies, i tych z BMW też poj..z cenami bo to tylko piętro wyżej segment a samo E46 to 98 rok
i trzeba szykować 20 tys na 323i nie wcale na 330l
Dla mnie jeszcze większy idiotyzm niż 1,8T
1,8T przynajmniej logicznie jedzie co do ceny a tak płacimy naście tys za coś co ma osiagi jak Fabia i tylko napęd tył.
No taka prawda.
zwykłe podstawowe R6 za 14 -15 tys w 20 letnim BMW.

Poza tym w cenie tego BMW 320i spokojnie można myśleć nad Lexusem IS 200 a to już co innego niż stare BMW.

Dobra a takie Audi A3 1,8T?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 746
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017
0

14 Sie 2017, 00:33

Drugi Gulf (ten czerwony) już wisi dość długo i ktoś z forum już go oglądał - gruz.
Audi Szwajcar, a więc ostrożnie. No i oczywiście radio trzeba było za...brać

Tak jeszcze co do VR5:
Spójrz sobie na ceny Toledo / Bory z tymi silnikami. Podpowiadam - śmieciowe. Zazwyczaj 5-7k, gdzie zwykłe 1.8 125 czy TDI 110+ chodzą za więcej. No i ostatnio natknąłem się właśnie na Toledo z tym silnikiem, również za cenę worka ziemniaków, a w treści "głowica do remontu". Wnioski wyciągnij sam :ok:
Jeśli celujesz w 5 garnków (w zasadzie to wcale się nie dziwię, bo też pieruńsko podoba mi się ich dźwięk), to masz do wyboru Fiaty (QP, Marea, Bravo), Lancie (nie pamiętam które modele, ale na pewno Kappa) no i rzecz jasna Volvo.

Trevor napisał(a):zwykłe podstawowe R6 za 14 -15 tys w 20 letnim BMW.
wszystko fajnie, ale zwróć uwagę na to, że BMW słynęło długie lata ze swoich wolnossących erszóstek, które przy użytkowaniu z głową były nie do zarżnięcia. Oczywiście możesz kupić tańsze, ale będzie to gruz, z którym poprzedni właściciel nie poradził sobie finansowo.
Jeśli chodzi o wysokie ceny aut z tymi silnikami (mam na myśli zarówno bawarskie r6 jak i 1.8t) to jest bardzo proste - w pierwszym przypadku płacisz za renomowany, udoskonalany latami produkt, a w drugim za... białego kruka, bo był to jednostszałowiec :naughty:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14171
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
1

14 Sie 2017, 02:29

Panowie, 1,8T zostaje i już :)
Obejrzałem ceny E36 mocniejszych i stac mnie co najwyżej na 94 rok 325i świetna oferta :D starego strucla.
A Wy się dziwicie że 1,8T w kompakcie z 98 roku kosztuje 13 tys. a tutaj E36 23 letnie

Dobra koniec tematu, teraz konkretny, wyczytałem że Ibiza Cupra jest trochę czymś innym niż klasyczny Golf IV czy A3 1,8T ma inne podzespoły i fajnie trzyma się drogi.
Co sądzicie o takim wozie? :)

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Trochę cena wysoka ale po-negocjować pewnie się da albo szukać innej, starszej.
Tutaj pasuje sporo młodsze od tych zabytków, szczególnie E36 :D a dodatkowo 180 koni w małym aucie i wersja Cupra.

Ogólnie 1,8T poszukuje i tyle bo tutaj nic innego się nie wymyśli, niestety z dźwiękiem odpuszczam bo szkoda zabawy.
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 746
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017
0

14 Sie 2017, 09:38

E36 też porąbało z cenami. Nie ma sensu na to patrzeć nawet... Chodzą już w cenie E46 320i :|

Co do Ibizy, przecież ona jest krzywo poskładana prawie z każdej strony. Do tego brak opcji bezwypadkowy u handlarza, stoi jakoś to nisko, pewnie ktoś dał chiński gwint i nawet nie regulował, bomba na kółkach. A na koniec sprowadzona perełka, tak, oczywiście.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

14 Sie 2017, 13:05

galakty napisał(a):E36 też porąbało z cenami. Nie ma sensu na to patrzeć nawet... Chodzą już w cenie E46 320i
a będą jeszcze droższe. Te auta już tanieć nie będą. Ibiza mi się wydaje że była by lepszym wyborem, ładniejsza, lżejsza, mniej poszukiwana co za tym idzie łatwiej będzie coś kupić i rocznik świeższy w podobnej cenie. Trochę gorzej wykonana (twardsze plastiki)
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16515
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

14 Sie 2017, 14:58

No tak ale to z BMW sobie daje spokój póki co.
Tę Ibizę też odpuszczam, trzeba szukać czegoś dalej.
Natomiast wrócę do tego o czym wczoraj rozmawialiśmy że pomimo 1,8T 20 letni kompakt tyle kosztuje itd.
Prześledziłem wczoraj ceny mocniejszych odmian Golfa III i V i wychodzi na to że każda generacja ma bardziej topowe odmiany.
20 letni Golf IV z 1,6 to trochę cos innego niż 1,8T
poza tym na tamte czasy turbo 150 koni to rzadkość, wg mnie ani Meganka ani nie wiem Focus nie miały takich wersji
Poza tym odmiany 1,9 tdi które mają więcej niż 130 koni też sporo kosztują.

Moim zdaniem tak jak BMW tak 1,8T w VW będzie trzymać cenę i albo kupuje za tyle ile ktoś chce albo nie. No chyba że rumpla kupie i będą reanimować ale często już nie da się z nic z tym zrobić.

a Wg Was jaki jest orientacyjny koszt części 1,8T?
turbo regeneracja? albo sprzęgło z dwumasą? rozrząd? naprawy średnio ile kosztują?
No bo chyba mechanicy liczą więcej niż w przypadku 1,6?
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 746
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017
0