4 tysiące na pierwsze auto.

08 Sie 2011, 18:52

Witam, mam 4 tyś na autko i takie wymagania ;) Jako że jestem młodym kierowcą i autem będe jeździł dosc dużo to musi w miarę mało palić, dlatego myśle nad samochodami z LPG.
- auto musi być w miarę mocne, ale zarazm ekonomiczne
- wersja 4/5 albo 3/4 drzwi niema zbytnio znaczenia, ale chciałbym aby z tyłu było w miarę duzo miejsca aby moi pasażerowie nie musieli siedzieć w ścisku na dłuższej trasie :)
- aby było mało awaryjne, i najlepiej w takim stanie abym mógł nim spokojnie nie martwiąc się ze odpadają płaty zgnitej blachy.

W obecnej chwili nie mam żadnych propozycji do tego co podałem i prosze Was o pomoc :)
młody937
Początkujący

08 Sie 2011, 19:37

A może by tak Punto w dieslu?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Sie 2011, 19:44

Witam. Przyłączam się do prośby, żeby nie robić nowego tematu.
ok. 4 000zł
Wymagania podobne jak kolega.
Zastanawiałem się nad Punto, Seicento, Corsą B, Astrą I.
Ople koledzy odradzali, bo rdza pojawia się już nawet w młodszych modelach.
Najlepsze wydaje się być Punto.
Piciek
Nowicjusz

Auto: BMX Heavy Blue za 250zł oddam

08 Sie 2011, 20:36

Punto fajne autko :) myślałem też o dieslu, a więc macie jeszcze jakieś inne propozycje dieslów? :)
młody937
Początkujący

08 Sie 2011, 20:37

Czy punto wydaje się lepsze hmm to zależy. Opel ma słabą blahę, ale w większości przypadków dziurki da się zakleić samemu za małą kasę i do jeżdzenia autem za 4tys. wystarczy. Punto może ma lepszą blahe, ale mechanicznie nie może się równać z astrą. Podobnie jeśli chodzi o komfort, zawieszenie itd. Ja i tak bym stawiał na opla, mimo że blaha słaba.
pit85
Aktywny