psioter5 napisał(a):kwintolp21 powiedział że nie chce żadnego suzuki. a patrolem można wjechać w naprawdę nierozsądny teren i i wyjechać:D a suzuki tylko wjedzie
![Very Happy :D]()
taaaaa
![Mr. Green :mrgreen:]()
i jeszcze powiedz że cie samurajem nie objade w terenie
Patrol na codzień? ok ale pod kilkoma warunkami
trzymaj się z daleka od silnika 3.0
![Mr. Green :mrgreen:]()
no chyba że auto z pewnego źródła, wiesz co się z nim działo, i masz pewność że wał korbowy nie wyjdzie bokiem bloku
Y61 RD28ETi czyli 2.8 z końca produkcji, bo 4,2 w tej budzie to trochę rzadka sprawa,
silnik już nei tak wybuchowy, komfort w miare przyzwoity, ale trzeba pamiętać jeździ się czołgiem zamiast hamulców ma spowalniacze
![Wink :wink:]()
pali od 12 w góre
![Mr. Green :mrgreen:]()
warto go kupić ale jadąc po autostradzie jednym okiem patrzymy na wskazówkę temperatury
![Mr. Green :mrgreen:]()
poza tym mechanicznie nie do zakatowania...prawie,
GV bardzo fajne autko jeden czy SUV to kwestia dyskusyjna
![Wink ;)]()
aczkolwiek bardzo przyjemne autko na drogę, o wiele oszczędniejsze od parcha ale też o wiele mniejsze,
co do Granda jeśli Jeep to tylko benzyna, najlepiej z automatem, awaryjność..hmm powiem tak zależy jak dbasz
![Wink ;)]()
znam jeepy które się nie psują a znam takie które z warsztatu nie wyjeżdżają
czymś pomiędzy SUV vitarką a megahardmadafaka patrolem będzie Pajero i myśle że to będzie jeden z lepszych wyborów masz i porządną benzynę i niezłego diesla, neizły reduktor z centralnym dyfrem.
a w chryslera to bym sie nie pchał to rzadki samochód na naszym rynku, będzie "wyjątkowy" zwłaszcza jak będziesz go chciał naprawiać
![Mr. Green :mrgreen:]()