5-drzwiowy Hatchback do 8 tys. zł

04 Mar 2014, 21:59

Na Focusa masz minimalny budżet. Będzie to auto z rocznika 98, max 99. Poza tym silnik 1.6. Z Astra rocznikowo tak samo. A może zamiast Lanka to Leganza?
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

04 Mar 2014, 22:58

Może któryś z tych?:
[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]
[link do Tablica wygasł]
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14197
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

05 Mar 2014, 01:53

Za 8k będzie corolla 5d 1,6 ( w idealnym stanie)spali nie wiele więcej niż podane diesle, nie psuje się i za 5 lat nie zejdzie z ceny do poziomu skupu złomu...

P.S.

Nie psuje się tzn... że tylko ją serwisujesz. :)
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Mar 2014, 09:17

Corolle właśnie możesz kupić. Tu poziom wygody powinien być na poziomie Rovera a awaryjność dużo niższa. Ale to, że się nie psuje to raczej mit szybkiego.... Auto porządne,niska awaryjność, ale na pewno nie bezawaryjne. Takich samochodów nie ma.
grzegorzd92
Aktywny
 
Posty: 311
Miejscowość: Małopolskie
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Fiat Brava
Silnik: 1.2 82
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

05 Mar 2014, 09:27

grzegorzd92 napisał(a):Ale to, że się nie psuje to raczej mit szybkiego.... Auto porządne,niska awaryjność, ale na pewno nie bezawaryjne. Takich samochodów nie ma.


Chyba coś Ci się pomyliło e11 z e12 :ok:

grzegorzd92 napisał(a):Tu poziom wygody powinien być na poziomie Rovera


Widać ze ani jednym ani drugim nie jechałeś ża takie głupoty piszesz....

Dwa rózne auta, inaczej się prowadzące, inna charakterystyka motorowni, inna jakość wykończenia itd...

Od 94r używam tojek na przemian z autami EU i nie znalazłem nic co by mozna było porównać pod względem awaryjności...mówie o starych tojkach.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Mar 2014, 09:52

Jeździłem i tym i tym. Oboma mi się dobrze jeździło to pisze, że są wygodne, co do materiałów to się nie wypowiadam bo na dłużej niestety nie miałem tych samochodów.... Chodzilo mi tylko o to, że z Rovera można być zadowolony tak i z Corolli też. A co do bezawaryjności e11. Wpisz w google corolla e11 problem. Jak by ich nie było to tematów by też nie było :ok: Ale nie twierdze, że do shit bo ciężko znaleźć inne auto tak mało awaryjne
grzegorzd92
Aktywny
 
Posty: 311
Miejscowość: Małopolskie
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Fiat Brava
Silnik: 1.2 82
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Rajd Finlandii 2017 wygrywa młody fiński kierowca
    Tegoroczny Rajd Finlandii wygrał niespodziewanie młody fiński kierowca Esapekka Lappi, zdobywając najwyższe miejsce na podium dla zespołu Toyota GAZOO Racing. To jednak nie przypadek – mimo zaledwie 26 lat, młody Fin ...

05 Mar 2014, 10:04

grzegorzd92 napisał(a):Wpisz w google corolla e11 problem. Jak by ich nie było to tematów by też nie było :ok: Ale nie twierdze, że do shit bo ciężko znaleźć inne auto tak mało awaryjne


To ja proponuje wpisz w google e11 problem i 100% aut będzie po lifcie czyli silnik 1,4 VVTi którego jeszcze nigdy nie poleciłem szczególnie z pierwszych lat produkcji (pojemności 1,4/1,6/1,8)
Gwarantuje Ci że z tych problemów 80% bedzie dotyczyć silnika a tak naprawdę brania oleju.

Stare silniki tojki produkowane bez zmian od 92r do 2000r są bezobsługowe a do tego nowoczesne.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Mar 2014, 10:25

Coś w tym jest,sąsiad od paru lat jeżdzi tylko Corollami,zaczynał od E11,potem E12 a teraz ma E15.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

05 Mar 2014, 14:19

Dzięki za duże zainteresowanie tematem :) Corolla bardzo mi się podoba i słynie z niezawodności, jednak tego autka niestety nie zagazuję, więc koszty paliwa będą sporo większe niż obecnie (obecnie 2,70 x 10 = 27 zł / 100 km, na benzynie 5,25 x 7 = 36,75 / 100 km). Bardzo spodobał mi się ten Citroen Xsara za 7700 zł 2.0 HDI, pojadę go zobaczyć w sobotę, a przy okazji zahaczę kilka komisów. Jak pooglądam to podzielę się z Wami wrażeniami.

Zastanawiam się jeszcze nad propozycją kolegi z jednego z pierwszych postów, bo mój Rover jest w niezłym stanie i może bym nim jeszcze przejeździł rok, a w przyszłym roku miałbym na kupno samochodu ok. 15 tys, więc i wybór byłby dużo większy aby znaleźć coś nowszego, a w ciągu roku nie straci tak wiele na wartości. Co byście mi poradzili?
DamianTSW
Nowicjusz
 
Posty: 15
Miejscowość: Częstochowa
Prawo jazdy: 01 10 2006
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Rover 400
Silnik: 1.6 16V Si
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

05 Mar 2014, 14:33

DamianTSW napisał(a):Corolla bardzo mi się podoba i słynie z niezawodności, jednak tego autka niestety nie zagazuję


Tutaj się kłania problem szczegółów e11 przed lift gazuje się normalnie, spalanie lpg 8l trasa i 9l miasto.
Więc nie wiem czym musiał byś jechać żeby wyszło taniej pod względem spalania i naprawiania.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Mar 2014, 14:38

Nie wiedziałem o tym. Który z silników Corolli nadaje się do bezproblemowego założenia instalacji LPG? Bo słyszałem, że np. silniki VVti nie nadają się do LPG.

Lista silników Corolli:
[link do autocentrum.pl wygasł]
DamianTSW
Nowicjusz
 
Posty: 15
Miejscowość: Częstochowa
Prawo jazdy: 01 10 2006
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Rover 400
Silnik: 1.6 16V Si
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

05 Mar 2014, 15:01

DamianTSW napisał(a):Nie wiedziałem o tym. Który z silników Corolli nadaje się do bezproblemowego założenia instalacji LPG? Bo słyszałem, że np. silniki VVti nie nadają się do LPG.


Ogólnie wszystkie silniki w wersji przed lift są ok. Są to motorownie jak na tamte lata bardzo nowoczesne i trwałe...
Silniki VVTi mają wadę olejową ale też jest problem z zaworami które trzeba regulować co 35tyś.km. na lpg. (dotyczy to wybranych jednostek 1,4/1,6/1,8).

Co do samochodu na lata corollka jest o tyle fajna ze traci bardzo mało na wartości a do tego nie ma dziwnych wynalazków w postaci belek...

Zwróć uwagę że zadbana e10ka kosztuje 1k mniej niż model nowsza e11 (przed lift) więc jak kupisz taką za 7-8k to ile stracisz na wartości w ciągu 5lat skoro starsze modelowo e10ki kosztują 3,5k-4k.
A zwróć uwagę ile kosztuje stary citroen i jeszcze jedno ile trzeba wydać kasy żeby utrzymać go w kondycji sprzedażowej.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Mar 2014, 15:58

Jeśli Twój Rover jest jeszcze w wmiare przyzwoitym stanie to możesz objeżdzić jeszcze ten rok.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012