Audi czy VW

01 Mar 2014, 17:31

Witajcie ; )
Obecnie jestem posiadaczem VW GOLF III '92 lecz już nie długo gdyż samochodzik jest w naprawdę złym stanie i nie opłaca się go remontować gdyż pochłonęło by mi to mój na prawdę skromny budżet - jestem uczniem szkoły średniej i dorabiam w weekendy, wiec jest tego nie wiele.
NA początku kwietnia Golfina niestety idzie na złom bo wątpię czy ktoś by ją kupił z takimi dziurami, rdzą i wadami technicznymi, chociaż i tak szkoda mi tego samochodu bo to mój pierwszy samochodzik ; (
I teraz rodzi się pytanie - czy zostać przy tej samej marce i kupić ten sam model czy lepiej by było szukać dłużej i kupić Audi 80 B4 ?
Zdaję sobie sprawę, że natrafienie na niebitą 80-tkę jest trudne ale dla chcącego nic trudnego jak to mawiają ; )
Różnica cen części eksploatacyjnych nie jest bardzo duża między Audi a VW - średnio wychodzi o 70 - 100 zł więcej.
VW Golfy znam bardzo dobrze - wiele się narobiłem przy obecnym a i tak wszystko psu w dupę ; P
jednak jeżeli chodzi o 80-tke to zawsze mi się bardziej podobała i też nie jest to skomplikowane auto.
Wiec zwracam się do Was - co byście polecali ? VW czy Audi (nie patrząc na ceny samochodów czy dostępność zadbanych modeli na rynku - interesuje mnie Wasza opinia )
Pozdrawiam : )
Overdose
Nowicjusz

Auto: VW GOLF III

01 Mar 2014, 18:21

pytanie ile masz tej kaski?

najlepiej odpuścić VAGi, bo ciężko znaleźć coś ładnego i w końcu sam się przekonałeś leżąc pod Golfem, że tek różowo z nimi nie jest pod względem niezawodności
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Mar 2014, 18:40

dzida napisał(a):pytanie ile masz tej kaski?

Właśnie..
Jeżeli jest jej mało to kup takiego samego Golfa a tego swojego zostaw. Jak coś padnie to po prostu przełożysz :)
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra