28 Cze 2011, 19:04
@kamyl
Nie przesadzaj, te drozsze, w cale czesto nie sa lepsze... 25k zl to moim zdaniem odpowiedni budzet, zeby kupic 10 letnei A4 B6 1,8 T, tylko trzeba znalezc jakas sensowna.
@tomassz007
Zastanow sie czy chcesz miec samochod, najbrzydszego koloru zaraz po niemiecko-taksowkowym-kremowym, bialy samochod sie tylko w miare ladnie prezentuje, o ile jest idealnie czysty. Brudny bialy to nawet gorzej niz kremowy wyglada...
Z uzywanymi 10latkami, to jest tak, ze ciezko cos fajnego znalezc, ale jak kupujesz benzyne, to masz ten plus, ze nie kazdy ma mega duzy przebieg, a na liczniku standardowe 200k, oczywiscie benzyny tez beda cofniete zwykle, ale nie az tak jak diesle. Zwykle 10 letnie autko mialo juz 2-3 wlascicieli wczesniej, nawet jak ty nie kupisz od handlarza, to poprzedni wlasciciel mogl od handlarza kupic, najlepiej kupic miernik lakieru - 150-200zl na allegro i mozna samemu bez dodatkowych kosztow(poza dojazdem) zrobic wstepne ogledziny. Drzwi czy blotniki malowane, o ile to zostalo dobrze zrobione to ok, uwazac trzeba glownie na slupki czy progi, zeby nie bylo ze to jedna wielka szpachla + prog spawany w 3 miejscach, bo sie potem nie dosc ze moze to rozleciec, jak kiepsko ktos to zrobil(a handlarze maja zwyczaj, robic autko jak najtaniej, jezeli kupuja uszkodzone po to zeby sprzedac jako sprawne), to dodatkowo dosc znaczaco zmniejsza bezpieczenstwo przy bocznym uderzeniu. A bez meirnika lakieru, to co najwyzej, mozesz sprawdzic czy linie nadwozia sie dobrze zbiegaja, po obu stronach, oraz daty na szybach.
Co do serwisowania w ASO, ksiazka serwisowa jest malo wiarygodna - bo je podrabiaja(mozna kupic czysta na allegro i samemu wypelnic), najlepiej do ASO podjechac i zapytac ich co sa w stanie na temat danego autkla powiedziec, jak bylo serwsiwane w ASO, to przy kazdej wizycie bedzie przebieg spisany i jest to dosc wiarygodne, chyba ze ktos co roku cofal o te 10-15k km przed wizyta w ASO.