Ta Astra wygląda dosyć dobrze. Szkoda ,że nie ma zdjęcia środka ,bo to dużo mówi o aucie. Wracając jeszcze do wersji silnikowej to ten silnik z tej Astry 84KM ,to ten sam silnik co 75KM..,tyle tylko że ma wtrysk wielopunktowy a tamten (75) był na jednopunktowym. Stąd różnica w mocy i w osiągach ale przy zachowaniu niezniszczalności 8 zaworowej głowicy. ten silnik jest jednym z najlepszych (o ile nie najlepszym) silnikiem do gazu. O braniu oleju nie ma co nawet mówić ,bo jego to nie dotyczy. Pancerny i niewysilony silnik rodowodem jeszcze z Kadetta i Astry I. Jak się dba o oleje i obsługę ,to nawet na gazie przejedzie 500 tys.km.
Niestety dla naszego budżetu ,ta wersja z wielopunktowym wtryskiem ,musi być zasilana przez sekwencję a nie instalkę lpg II gen. Z tym ,że jej wymagania są tak nieznaczne,że można tutaj założyć mało finezyjną instalację sekwencyjną i silnik będzie pięknie pracował. koszt takie to ok 2100 pln. Do jednopunktowego wtrysku (75 KM) zakładało się wyłącznie II gen. za 1500 zł...
75 KM przyspieszał w takiej Astrze do setki w 15 sek.
84 KM w 13,2 sek ,a pożeracz oleju 1,6-16V w 11,5 sek.