Audi A3 (utrata mocy, większe spalanie)

09 Lis 2012, 16:47

zaraz po odpaleniu i tak do 5 min dopóki silnik stoi na wysokich obrotach stało na 0 i nie drgało nic
zdk
Nowicjusz
 
Posty: 28

09 Lis 2012, 17:00

A później?? wartości wahają sie?? tak między 0 a 1??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

09 Lis 2012, 17:46

później od 0 do 0.7wolt przy nodze na gazie i tak do 3tys obrotów, ale to wszystko na biegu jałowym nie wiem jak w trakcie jazdy bo nie mam z kim sprawdzić..
zdk
Nowicjusz
 
Posty: 28

09 Lis 2012, 17:49

Więc teoretycznie sonda jest git, spadku mocy szukaj gdzieś indziej. Świece, kable kiedy wymieniane?? bo stukowe może wywalać z powody wypadania zapłonu spowodowanego niesprawnością w ukł. zapłonowym. A i jakie ciśnienie na tłokach??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

09 Lis 2012, 17:57

a jak je sprawdzić ? jeśli chodzi o świece to właśnie ostatnio mi przerywał coś samochód i razem z ojcem wsadziliśmy stare świece jakieś i auto chodzi równo teraz.. ale mocy nie miał przed wymianą jak i teraz po wymianie na te stare.. dodam że miałem świece ngk jakieś 5 miesięcy temu kupione.. kable też NGK, myślałem też o wymianie świec ale czy to może wpływać na spadek mocy aż taki i większe spalanie??
zdk
Nowicjusz
 
Posty: 28

09 Lis 2012, 18:29

Ciśnienia na tłokach sprawdza sie manometrem z odpowiednią końcówką, którą sie wkręca zamiast świecy, ale podjedź do jakiegoś mechanika on Ci to sprawdzi. A jeszcze jedno pytanie filtr powietrza zmieniony?? jakie wskazania powietrza zasysanego?? może po prostu siadł przepływka co często sie zdarza.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Auto Bartosza Ostałowskiego w płomieniach!
    Bartosz Ostałowski jest wyjątkowym drifterem. Jako pierwszy Polak gościł w kultowym programie The Grand Tour. Ponadto, jest jedynym na świecie posiadaczem zawodowej licencji FIA, mimo że auto prowadzi bez użycia rąk. Poprzez ...

09 Lis 2012, 18:46

filtr powietrza jest ok, a przepływka to by chyba wyskoczył jakiś błąd co? nie wiem czy to ważne ale gdy odpalam auto to słychać taki stuk metaliczny gdzieś z silnika.. wcześniej tego nie było..
zdk
Nowicjusz
 
Posty: 28

09 Lis 2012, 18:50

Metaliczny stuk to może być któryś zawór i dla tego podjedź do mechaniora na pomiar ciśnienia na tłokach koszt nie jest duży a przynajmniej wykluczysz uszkodzenie głowicy lub tłoków.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

09 Lis 2012, 18:56

ok, zamówiłem też nowe świece.. czy Twoim zdaniem jest możliwe że świece mają winę na spadek mocy i większe spalanie??
zdk
Nowicjusz
 
Posty: 28

09 Lis 2012, 18:59

Jeśli na którymś tłoku jest gorsze spalanie to tak, ale byłoby to bardziej wyczuwalne na zimnym silniku.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

13 Lis 2012, 18:07

witam dziś przyszły świece i po założeniu mam mieszane uczucia.. ogólnie silnik pracuje ładnie, równo.. czuje też różnice podczas jazdy ale.. do 100km/h przyśpiesza lepiej niż wcześniej ale przy prędkości ok 120 jest coś takiego jakby miał blokade:/ trzyma prędkość i baaaaaaaaaardzo powoli rośnie do 130... także nie wiem ? takjakby go coś trzymało i nie mógł dalej przyśpieszyć.. mam pytanie, czy możliwe jest że mają tu przyczyne kable WN ? bo ogólnie mam 3 NGK i jeden jakiś stary z garażu bo czwarty NGK mi się rozleciał.. może to mieć jakiś wpływ na to że nie chce od 100 w góre ciągnać jak powinien?
zdk
Nowicjusz
 
Posty: 28

15 Lis 2012, 18:20

sry za post pod postem ale dziś przyszło mi głowy że może to katalizator jest zapchany?? auto słabsze, więcej pali.. ciągnie max 120km/h.. jest taka możliwość?
zdk
Nowicjusz
 
Posty: 28

15 Lis 2012, 20:43

Masz vaga to zrób testy przeszukaj sieć jak to jest dla Twojego silnika ale wydaje mi sie że będzie sie to odbywało jak dla 1.8 t czyli:
http://www.vagclub.pl/viewtopic.php?f=142&t=1946
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

24 Lis 2012, 06:35

I doszles w czym tkwil problem ? mam podobny problem
poco
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 19 02 1990
Auto: A4
Silnik: 1,9
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006