AUDI A4 1,9TDI

25 Lis 2010, 15:03

Witam. Zauważyłem że ostatnio gdy zaczęły się chłodniejsze dni ciężej pali moje auto. Akumulator jest dobry a napewno dobrze doładowany(dziennie robię okolo 100kilometrów). Świece zarowe były wymienione. Ktoś mi ostatnio powiedział że to może być Czujnik Temperatury Cieczy Chłodzącej. ?
michalf_1986
Nowicjusz
 
Posty: 37
Miejscowość: kontowni

26 Lis 2010, 22:29

Sterownik od świeć żarowych sprawdzony?Rok auta a najlepiej typ silnika bo 1,9 tdi jest dużo a zmieniały się układy sterowania a tak można wróżyć z fusów jakie masz auto.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

28 Lis 2010, 11:56

Mam Audi A4 1.9 TDI 110KM (AFN), 1998r. sedan
michalf_1986
Nowicjusz
 
Posty: 37
Miejscowość: kontowni

28 Lis 2010, 19:40

Volvo ma dobre serwisy ciekaw jestem jak jest w tym przypadku.
Napisz do mnie jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o samochodach Volvo.
faldurf
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Miejscowość: Warsaw

28 Lut 2011, 11:09

Witam. Podpinam się do tematu bo nie chcę zakładać nowego. Mam a4 1.9 tdi 130km z 2001 r i gdy ostatnio pojawiły się duże mrozy silnik po odpaleniu przez 3-5 s szarpie i nierówno pracuje. Mój ojciec ma passata 1.9 tdi 90 km z 97 r i po odpaleniu normalnie pracuje ale o wiele dłużej kręci (odpala). Co może być przyczyną takiego zachowania silnika? I mam jeszcze drugie pytanie: Gdy silnik jest zimny gdy jadę to gdy zdejmę nogę z gazu lub gdy zmieniam biegi to przez chwilę słychać taki jakby gwizd. Co to może być? Gdy silnik trochę się rozgrzeje to jest ok.
masa19
Nowicjusz
 
Posty: 27
Miejscowość: Siedlce
Auto: Audi a4 b6
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najważniejsze zmiany w ubezpieczeniach OC
    11 lutego 2012 roku nastąpiła nowelizacja w ustawie o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Przepisy te obowiązują już wszystkich posiadaczy ...