REKLAMA
Audi a4 2.0 fsi (Angol).
Cześć, mam problem z Audi po zrobieniu ok 10 mil wskaźnik temp silnika przekracza 90 st. W ciepły dzień dochodzi do 110 (kreska między 90 a 130 st) dolałem plynu do chlodnicy, nie ma ubytku od 3 dni, wymieniłem termostat i układ nie jest zapowietrzony, sprawdzone dwa razy. Pytanie czy to może być uszczelka pod głowica mimo że nie ma ubytku plynu? Znajomy anglik polecił mi wlac plynu do naprawiania uszczelek Seal gastek steel, zastanawiam się na ile to jest bezpieczne.
Zauważyłem tez ze jak na panelu grzania ustawie max temperatura nawiewu nie dmucha na środku, tylko po bokoch leci gorące. Jak ustawie mniej np 25 26 st leci powietrze ale chłodnawe. Jak ustawie na szybę leci normalnie gorące. Ogolnie to ten nawiew mnie nie interesuje aż tak tylko tak skaczącą temp silnika. Nie wiem za co się chwycić, czy to może być nagrzewnica np do wymiany, wyczyszczenia czy np uszczelka pod głowicą. Jeśli to drugie to czy warto wlac tego plynu do naprawy, profilaktycznie, żeby ewentualnie wyeliminować uszczelkę?