Audi A4 b7 2.0 131KM czy 1.8T 163KM?

18 Wrz 2018, 22:05

Hej wszystkim, aktualnie jestem uzytkownikiem hondy accord VII 2.2i-ctdi i powiem szczerze, ze srednio jestem zadowolony z diesla, stad postanowilem zmienic autko na benzynke i wlasnie wybor padl na Audi A4 b7.

Z tego co wypatrzylem internecie, z gamy silnikowej, te dwa silniki trafily najbardziej w moje gusta (chyba najmniej awaryjne).
Chodzi mi przede wszystkim o niska awaryjnosc i nizsze koszty ewentualnych napraw a szalenstwo na drodze mnie nie interesuje. Powiedzcie ktory silnik lepiej wybrac tak do 22/23tys zl?

Na co zwracac uwage w przypadku danych silnikow przy kupnie i ogolnie na co zwracac uwage kupujac ten model?chodzi o typowe wady, usterki, bolaczki. Chce zeby auto posluzylo mi dluzszy czas. Prosze o wasze opinie:-) !!
pablo2206
Nowicjusz
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 22 06 1991
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Renault Scenic I ph II
Silnik: 1.6 16V
Paliwo: Benzyna
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

18 Wrz 2018, 22:30

Nie wiem skąd jesteś ale mój sąsiad ma własnie do sprzedania B7.
[link do oferty na Olx wygasł]
jak widać po zdjęciach przedni zderzak jest w trochę innym odcieniu a to dlatego że kiedyś miał małą stłuczkę (nic poważnego).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Wrz 2018, 22:47

Totalny golas z najtańszą opcją silnikową.
Brak ksenonów.
Bieda kierownica.
Bieda fotele bez regulacji lędźwi itp.
Targować, za takiego max 20k, więcej nie warto.
Emejcz
Początkujący
 
Posty: 126
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: A4 B5 FL
Silnik: 1.8t 150KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

18 Wrz 2018, 22:54

Za 20k to kupi ale ulepa zza granicy.. trochę się naoglądałem takich A4 na wiosnę i wiem co mówię..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Wrz 2018, 23:01

Wez pod uwagę że 2.0 alt często bierze olej.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

19 Wrz 2018, 06:19

No ogólnie ładnie sie prezentuje to autko Twojego kolegi, tylko spory kawał drogi bo jestem z podlaskiego okolice Bialegostoku. Troche daleko.

To w jakim przedziale kwotowym szukac z silnikiem 2.0?i czy to regula ze wszedzie bierze ten silnik olej?ale jakby nie bylo najmniej awaryjna jednostka napedowa i glownie tym sie sugeruje, a xenony itp juz to przerabialem nie koniecznie jest mi to do szczescia potrzebne tak samo i skory. Chce zwykly welur
pablo2206
Nowicjusz
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 22 06 1991
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Renault Scenic I ph II
Silnik: 1.6 16V
Paliwo: Benzyna
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

19 Wrz 2018, 07:20

Z doświadczenia wiem że ten 2.0 pali dużo a jedzie tak sobie. Znajomy miał i średnio w trasie w granicach 9 litrów spalanie, zamontował LPG. Silnik lubi łyknąć oleju. Po przesiadce z diesla będzie dla Ciebie mułowaty. Lepiej chyba szukać 1.8 T.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Wrz 2018, 07:33

Dokladnie, a4 b7 to ciezkie auto i takie 130km bez turbo to mul w tej budzie. Do tego spalanie spore jak na te osiagi. Dla mnie auto nie warte pieniedzy bo jak doplacac do premium w Audi to do lepszych osiagow czy wlasciwosci jezdnych, czego w 2.0 fwd nie uswiadczysz.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

19 Wrz 2018, 11:44

Ale lepiej się będzie zbierać niż Octavia II w 1.6mpi 102 KM prawda?i ogólnie oprócz tego oleju silnik mało awaryjny?czy jeszcze na coś trzeba zwrócić uwagę? powiem szczerze, że w trasę czy gdzieś dalej jeżdzę aktualnie 2 razy do roku a tak oscyluje w granicach 20-50km dziennie z czego te 50 to raz na tydzien.
pablo2206
Nowicjusz
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 22 06 1991
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Renault Scenic I ph II
Silnik: 1.6 16V
Paliwo: Benzyna
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

19 Wrz 2018, 11:47

pablo2206 napisał(a):Ale lepiej się będzie zbierać niż Octavia II w 1.6mpi 102 KM prawda?


OD tego to się wszystkie lepiej zbiera :) 2.0 130 PS wystarczy do normalnej jazdy, nie przesadzajmy.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Wrz 2018, 15:03

2.0 MPi szkoda brać, bo miał problemy z braniem oleju i fazami rozrządu
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

19 Wrz 2018, 18:28

No dobrze miał problem ale każdy egzemplarz?poza tym ktory samochód jest idealny i bez wad?

To taki zły silnik ten 2.0?

Jak sprawdzic czy dany egzemplarz ma te problemy?

To co kupic malo awaryjnego zeby tym pojezdzic?podkreślam najfajniej Audi zeby bylo, benzyna i do ok 20 tys zl plus minus tysiac dwa tysiace.
pablo2206
Nowicjusz
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 22 06 1991
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Renault Scenic I ph II
Silnik: 1.6 16V
Paliwo: Benzyna
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

19 Wrz 2018, 19:14

pablo2206 napisał(a):Jak sprawdzic czy dany egzemplarz ma te problemy?

Brania oleju nie sprawdzisz. Wariator klekocze jak diesel na zimnym silniku
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

19 Wrz 2018, 20:45

Jak chcesz Audi, zeby mialo mniej problemow i za 20tys to bierz b6 1.8t na wypasie, a nie biede b7 z kiepskim silnikiem
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

19 Wrz 2018, 21:31

Trzeba tylko pamiętać że 1,8T bywa spoko ale też w nim czasem ubywa oleju, a to nie młode silniki, potrafi być łańcuszek do roboty, masa zaworków, czujników, podciśnienia, 20 zaworowa głowica, więc no 2,0 130 jest wg mnie prostszym silnikiem, za to 1,8T zapewnia lepsze osiągi, co kto woli.
natomiast 1,8t zdecydowanie w sensie mechaniki, diagnostyki i naprawy to nie jest 1,6 mpi więc tutaj trzeba uważać.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna