
- komplet świec żarowych
- oddać turbo do regeneracji
- zregenerować pompowtryski
- kupić filtr paliwa
- zrobić remoncik silnika bo pierścienie padnięte
Invi - czyli mechanik z 20 letnim stażem podał Ci co jest zepsute, ostatnio zmienił branżę na księgowość ale wcześniej latami naprawiał auta, miał warsztat, pracował nawet w ASO z tego co wiem

Stąd teraz na odległość jako mechanik - czarodziej odkrył usterki jakie sa w tym silniku
P.S. Dodam tylko na koniec że gdyby to było auto z kraju kwitnącej wiśni lub z drugiej strony Bałtyku od łochów szwedzkich to takie auto było by cudne nawet bez silnika, kół i kierownicy
Tylko pamiętaj że w takim 1,8T w A4 b7 jest silnik BFB cierpiący na pękanie głowicy i ogarnięcie tego + wiele pierdół nie wiem czy by aż tak wyszło opłacalnie.Ossy napisał(a):Jakby to było 1.9 TDI albo 1.8T to nawet jakby był uszkodzony silnik (uszczelka pod głowicą etc.) to za taką cenę warto kupić i zrobić auto.
Niestety to 1,8T to nie jest stare AGU czy AEB z A3 8L czy A4 B5 praktycznie niezniszczalne.