Audi A4 B7 S-LINE

06 Maj 2018, 19:22

Witajcie. Czas na zmianę auta. Padło na Audi A4 B7 koniecznie w S-LINE i najlepiej czarne :roll: Pieniędzy mam na to do 30 tysięcy. W mojej okolicy ~300km mam mało slajnów
1. [link do oferty na Allegro wygasł]
2. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
3. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
4. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

i wszystkie 2.0T, wiem ze niby są to wadliwe jednostki ale znaleźć S-LINE i do tego z 1.8T to masakra. Rocznie robie do 8 tysięcy km. Co myślicie?
8setX
Początkujący
 
Posty: 133
Prawo jazdy: 01 08 2013
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.8T 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

06 Maj 2018, 19:37

Jak chcesz, skoro liczysz się z ewentualnymi kosztami to nic nam do tego.
Osobiście nie kupiłbym takiego auta, rynek jest szeroki i sporo ciekawszych modeli, które są względnie bezawaryjne i identyczny nie stoi na każdym rogu ulicy.
Pierwsza wygląda normalnie, druga, sądząc po edycji zdjęć ma na sobie kilka odcieni lakieru.
Gdzie niby w trzeciej jest ten s-line? Na pewno nie z zewnątrz, zresztą chyba przód składany.
Czwarta też wygląda w miarę ok.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

06 Maj 2018, 20:21

Invi napisał(a):Jak chcesz, skoro liczysz się z ewentualnymi kosztami to nic nam do tego.


Czytałem, że te 2.0T w b7 to jeszcze nie te wadliwe co były gdzieś później. Wiem, że mają coś z pompą oleju, ale to wcześniej daje znać nim padnie. No jak szukałem to S-LINE same 2.0
8setX
Początkujący
 
Posty: 133
Prawo jazdy: 01 08 2013
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.8T 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

07 Maj 2018, 20:55

tu mam jeszcze jedną
[link do oferty na Olx wygasł]
8setX
Początkujący
 
Posty: 133
Prawo jazdy: 01 08 2013
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.8T 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

07 Maj 2018, 20:59

Nigdy nie zrozumiem ludzi konfigurujących Audi czy Passaty. Pakiet stylistyczny musi być, bo jest moc pod maską ogromna, ale na fotele podgrzewane nie wystarczyło... 30k za używane auto, full pakiet, a nie ma foteli. To co to za full pakiet?

IMO długo się buja ze sprzedażą, nawet śnieg się nie roztopił. Jakby był OK to by jakiś fanatyk marki dawno kupił.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Maj 2018, 21:06

Ogólnie widzę, że te 2.0 TFSI długo stoją. Najgorsze jest to, że w S-LINE więcej jest diesli niż tych benzyniaków 1.8T albo chociaż 2.0 :(
8setX
Początkujący
 
Posty: 133
Prawo jazdy: 01 08 2013
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.8T 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wysoka kara za brak rejestracji pojazdu/samochodu
    Od 1 stycznia 2020 roku nabywca który kupił pojazd będzie miał na zgłoszenie go do rejestracji 30 dni czyli tak jak to jest aktualnie stosowane. Jednak jeżeli nie zrobi tego w tym terminie dostanie karę która ...
    Lexus LFA Spyder
    Supersportowy LFA to jeden z najsłynniejszych samochodów Lexusa. Wielu miłośników motoryzacji z pewnością pamięta też koncept LF-A Roadster, który jednak ostatecznie nie trafił do seryjnej produkcji. ...

07 Maj 2018, 21:07

Stoją bo ludzie nie chcą kiepskich silników bez gwarancji, proste. Po co brać TFSI skoro konkurencja ma lepsze silniki.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Maj 2018, 21:10

galakty napisał(a):Stoją bo ludzie nie chcą kiepskich silników bez gwarancji, proste. Po co brać TFSI skoro konkurencja ma lepsze silniki.

U konkurencji to podoba mi się jeszcze tylko E90 polift. A o jakieś konkurencji ty piszesz?
8setX
Początkujący
 
Posty: 133
Prawo jazdy: 01 08 2013
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.8T 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

07 Maj 2018, 21:58

A ja bym powiedział tak, trochę tanio jak na 200 konne A4 B7 z takim niby pakietem gdzie średnia cena to ok 35 tys zł.
Poza tym to raczej nie kwestia obawy przed silnikiem no bo w takim razie co robią te Audice a3 8P 2,0 TDI PD co drugi na ulicy?
Albo Passaty B6 2,0 TDI

W Polsce ulubiony silnik to diesel, przeważnie TDI lub 2,0d BMW
200 konna A4 B7 to auto adresowane do ludzie którzy chcą emocje i stać ich na utrzymanie.
Ale Golfów V GTI z tym silnikiem nie brakuje na ulicach.

Dla mnie osobiście lepsza wersja niż 1,8T który w a4 b7 był oferowano jedynie jako 163 KM i szału nie robi.

Moim zdaniem można jeszcze zerknąć na Saaba 9-3 II 2,0T

E90 spoko wg mnie 325i będzie ok, tylko że utrzymanie nieco kosztuje ale nikt nie kupuje takich aut żeby było tanio i liczy każdy litr paliwa.
Ostatnio edytowany przez Pionek, 07 Maj 2018, 22:00, edytowano w sumie 1 raz
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

07 Maj 2018, 22:00

Pionek napisał(a):co robią te Audice a3 8P 2,0 TDI PD co drugi na ulicy?


Dla większości Januszów to nadal pancerne diesle z Golfów dwójek i Passatów, nie wiedzą że w BXE robią się dziury w bloku silnika i korba wylatuje itp itd. Za to o TFSI mówi się sporo złego, a to pali olej, a to silnik do wymiany. Poza tym diesel "mało" pali, więc będzie na naprawę.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Maj 2018, 22:02

No ale BXE to oddzielny temat, natomiast w nowszych A4 B7 itp większość to 2,0 TDI PD a 1,9 tdi poszło w zapomnienie - to raczej Golfy IV i Passaty B5 mają te silniki a 2,0 goszczą w nowszych

Jak dla mnie 2,0 TFSI na pasku to nawet nie ma co porównywać do 2,0 TDI PD
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

07 Maj 2018, 22:05

My rozpoznajemy oznaczenia to wiemy, ale uwierz, że przeciętny Janusz nie wie... Jakiś czas temu rozmawiałem ze znajomym, że chce kupić Skodę w 2.0TDI, to się go pytam czy wie że te PD są skopane po całości, a on "tak tak, ale ja biorę z tego rocznika, co ma KOMPUTER poprawiony". I taka gadka :D
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Maj 2018, 22:07

Pionek napisał(a):200 konna A4 B7 to auto adresowane do ludzie którzy chcą emocje i stać ich na utrzymanie.

Powiem tak. Mi nie potrzebne 200 KM. Wystarczy nawet te 131 w 2.0 - jeżdżę rocznie do 8 tysięcy kilometrów. Ale druga sprawa, że trafić S-LINE z małym silnikiem, albo chociażby 1.8T jest bardzo trudno.
8setX
Początkujący
 
Posty: 133
Prawo jazdy: 01 08 2013
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.8T 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

08 Maj 2018, 07:29

To może inaczej: Musi być Audi i akurat B7? Z innych ciekawych opcji i nowszym roczniku masz np: C5 2.0 czy Accorda 2.0/2.4
Ludwa10
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Fiat Punto, Seat Toledo II
Silnik: 1.9 TDI 110km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

08 Maj 2018, 20:24

Chyba musi. Najbardziej mi się podoba. Te samochody co dałeś mi nie pasują. :/
8setX
Początkujący
 
Posty: 133
Prawo jazdy: 01 08 2013
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.8T 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001