REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
no fez końcówka, trzy lata różnicyczaja1295 napisał(a):celuję w końcówkę produkcji 2001-2004
jedenczaja1295 napisał(a):chciałbym żebyście powiedzieli mi jak jest z eksploatacją tego auta, tego motoru, zawieszenia, czy te elementy są trwałe czy też nie, i jak jest z cenami części tych ewentualnych nietrwałych.
dwaczaja1295 napisał(a):Kolejne auto AUDI A6 C6 3.2 tutaj też chciałbym zamonotować LPG no i teraz to samo pytanie jak jest z eksploatacją tego auta, tego motoru, zawieszenia, czy te elementy są trwałe czy też nie, i jak jest z cenami części tych ewentualnych nietrwałych
czaja1295 napisał(a):te same pytania
czaja1295 napisał(a):Podsumowując chciałbym , żebyście powiedzieli mi jaka jest Wasza opinia na temat wyżej wymienionych aut, które jest najmniej awaryjne, najtańsze w eksploatacji, najbardziej nadaje się do gazu?
czaja1295 napisał(a):Myślę, że auto sprowadzi mi znajomy z którym pojadę za zachodnią granicę, jestem skłonny sprowadzić nawet auto lekko uszkodzone , tak aby było to dla mnie opłacalne.
czaja1295 napisał(a):Może ktoś poleci jakieś inne ciekawe auto ?? Jestem otwarty na propozycje, celuje tak jak widać w duże auta, z najczęściej v8 pod maską. Interesuje mnie auto, które nie straci po roku czasu połowy wartości, dlatego celuję w bmw, audi, vw, odrzucam mercedsa , bo chyba bije tutaj wszystkich na głowę pod względem ceny części zamiennych.
czaja1295 napisał(a):++ faktycznie doczytałem się naprawdę dobrych opinii o GS430, jednak niewiele znalazłem o gs300, mało tego, znalazłem GS430 w Białymstoku za super pieniądze z LPG, a często tam podrużuję :
[link do Sprzedajemy wygasł]
Co o nim myślicie? Jakieś wady na pierwszy rzut oka? Doczytałem się też, że fotele i pozycja za kierownicą nie są zadowalające jak na auto tej klasy, ktoś się może przymierzał, jeździł, powie mi coś więcej?
czaja1295 napisał(a):Ja nic o tych autach nie wiem , możesz mi coś więcej przybliżyć? To auto bazuje na jakimś innym? Jest tego tak mało, aż nie chce mi się wierzyć , że części są w rozsądnej cenie.
szybki napisał(a):Ostatnio Pan mi zachwalał audi 3,2 fsi i nie wzruszało go spalanie 14l ale chyba najciekawsze było stwierdzenie że wypicie 7l oleju na 10tyś.km. jest normą bo w książce serwisowej było napisane. I weź z nim dyskutuj że jeździ szajsem.
czaja1295 napisał(a):Dzida, tak też myślałem, że za te pieniądze jedyne, zdrowe będzie s6
czytanie ze zrozumieniem się kłania. Mówiąc o niemożliwości, a przynajmniej nieopłacalności montażu LPG miałem na myśli Audi a6 C6 3.2 FSI. FSI to wtrysk bezpośredni, który winduje cenę montażu instalacji do absurdalnych 5-6k. Do s6 zamontujesz, owszem, ale też nie będzie to tanie (8 garów)czaja1295 napisał(a): piszesz że silnik s6 nie jest możliwy do zagazowania, a takie egzemplarze istnieją.. Więc troche nie rozumiem, piszesz to samo o 4.2 phaeton czy touareg, czytałem na pewnym forum że 4.2 tak samo jak 3.2 jest naprawde dobry do zagazowania i takie egzemplarze też istnieją.
Ostatnio Pan mi zachwalał audi 3,2 fsi i nie wzruszało go spalanie 14l ale chyba najciekawsze było stwierdzenie że wypicie 7l oleju na 10tyś.km. jest normą bo w książce serwisowej było napisane. I weź z nim dyskutuj że jeździ szajsem
Czytaj więcej audi-a6-s6-c5-4-2-c6-3-2-phaeton-4-2-touareg-4-2-bmw-e65-3-6-4-4-vt92565.htm#ixzz43LXo3BLW