AUDI A6/S6 C5 4.2 / c6 3.2/ PHAETON 4.2/ TOUAREG 4.2/ BMW e65 3.6/4.4

18 Mar 2016, 10:26

Witam,
zastanawiam się nad kupnem auta, takiego jak w temacie , w aucie z takim silnikiem od razu chciałbym zamontować instalację LPG. Nie jeżdzę wiele, bo 500km tygodniowo to maximum, czasem zdarza się nawet tylko 350.. Na co dzień jeżdzę BMW e46 Touring 320d 2003 i mam dosyć diesla, auto bezawaryjne, ale brakuje mi tych 5-6tys obrotów . Przejdźmy do konkretów.
NA AUTO CHCĘ PRZEZNACZYĆ DO 30tys zł.

Audi s6 c5, mam nawet coś ciekawego na oku w tym przypadku celuję w końcówkę produkcji 2001-2004 , no i chciałbym żebyście powiedzieli mi jak jest z eksploatacją tego auta, tego motoru, zawieszenia, czy te elementy są trwałe czy też nie, i jak jest z cenami części tych ewentualnych nietrwałych.
Czy duże są różnice w częściach między a6 4.2 i s6?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Kolejne auto AUDI A6 C6 3.2 tutaj też chciałbym zamonotować LPG no i teraz to samo pytanie jak jest z eksploatacją tego auta, tego motoru, zawieszenia, czy te elementy są trwałe czy też nie, i jak jest z cenami części tych ewentualnych nietrwałych. Czy jest możliwość kupienia takiego auta w tych pieniądzach, czy nie będzie to po prostu padło ?

PHAETON 4.2/ TOUAREG 4.2 te same pytania + wiem, że w tym przypadku często trafia się na zawieszenie pneumatyczne, a co za tym idzie koszty eksploatacji są ogromne.

BMW e65 3.6/4.4 No i tutaj jak wiadomo, celowałbym w początek produkcji, również od razu chciałbym LPG no i te same pytania...

Może ktoś poleci jakieś inne ciekawe auto ?? Jestem otwarty na propozycje, celuje tak jak widać w duże auta, z najczęściej v8 pod maską. Interesuje mnie auto, które nie straci po roku czasu połowy wartości, dlatego celuję w bmw, audi, vw, odrzucam mercedsa , bo chyba bije tutaj wszystkich na głowę pod względem ceny części zamiennych.

+ celuję w auto o wysokim standardzie, jeśli c6 to chciałbym mieć fotele s-line, jeśli e65 to chciałbym comforty, jeśli phaeton, to chciałbym recaro tak jak w c5.

Myślałem też o e60 530i i e90 325i lub 330i , myślicie, że jest możliwość kupna takiego auta za te pieniądze?

Myślę, że auto sprowadzi mi znajomy z którym pojadę za zachodnią granicę, jestem skłonny sprowadzić nawet auto lekko uszkodzone , tak aby było to dla mnie opłacalne.

Podsumowując chciałbym , żebyście powiedzieli mi jaka jest Wasza opinia na temat wyżej wymienionych aut, które jest najmniej awaryjne, najtańsze w eksploatacji, najbardziej nadaje się do gazu?
czaja1295
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 17 01 2014
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: BMW 3 E46 Touring
Silnik: M47 D20TÜ
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

18 Mar 2016, 13:06

Poszukaj Lexusa LS400/430, GS430. Bedzie starszy jednak pozwoli Ci znacznie zaoszczędzić na kosztach utrzymania.
Niemiaszki sa drogawe i sporo palą. Zobacz nawet temat rozrządu V8 VAG a z Lexa.
LPG bez obaw przyjmują, ale instalacja powinna byc zamontowana mądrze.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

18 Mar 2016, 13:58

czaja1295 napisał(a):celuję w końcówkę produkcji 2001-2004
no fez końcówka, trzy lata różnicy :roll: nie mogli się pogodzić z zakończeniem produkcji przez to tak długo kończyli?
Zasadniczo czytając Twój post zakładam, że auto kupujesz na pokaz :wink: czemu?
czaja1295 napisał(a):chciałbym żebyście powiedzieli mi jak jest z eksploatacją tego auta, tego motoru, zawieszenia, czy te elementy są trwałe czy też nie, i jak jest z cenami części tych ewentualnych nietrwałych.
jeden
czaja1295 napisał(a):Kolejne auto AUDI A6 C6 3.2 tutaj też chciałbym zamonotować LPG no i teraz to samo pytanie jak jest z eksploatacją tego auta, tego motoru, zawieszenia, czy te elementy są trwałe czy też nie, i jak jest z cenami części tych ewentualnych nietrwałych
dwa
P.S nie zamontujesz LPG bo jest FSI
Przy Pejtonie/Twarogu/e65 jest podobnie, ale tutaj pisałeś tylko
czaja1295 napisał(a):te same pytania

Pragnę zauważyć, że w takich autach koszt paliwa nie jest jedynym kosztem. Popatrz sobie ile kosztują opony 18-19", części eksploatacyjne typu tarcze,klocki, elementy zawieszenia. Tutaj na minus na pewno wyróżni się s6, bo nie jest to jak to się wszystkim wydaje a6 z mocnym silnikiem. W e65 nie wymienisz klocków hamulcowych bez specjalistycznego komputera, e60 podobnie.
No i sam temat jest napisane kapkę bez sensu, bo poruszamy się od klasy średniej, przez wyższą, Suvy, pseudolimuzyny (Pejton), aż po te prawdziwe

P.S auta na zachodzie są droższe + celujesz w auta pow. 2.0 więc opłaty wyższe, także niekoniecznie coś tam zwojujesz :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14171
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

18 Mar 2016, 14:12

czaja1295 napisał(a):Podsumowując chciałbym , żebyście powiedzieli mi jaka jest Wasza opinia na temat wyżej wymienionych aut, które jest najmniej awaryjne, najtańsze w eksploatacji, najbardziej nadaje się do gazu?


Moja opinia jest taka ze Twój budżet na zakup jedyne co to pozwala utopić kaskę tą którą już masz i tą którą dopiero wydasz...
Tylko nie sugeruj się opowieściami osób które sprzedają te auta albo będą mieli zamiar je sprzedać bo dla nich zawsze jest tanio bo niemiecko.
Po odcedzeniu łałowania dzieci oraz tych co już szykują grunt pod sprzedaż swojego wieśwagena no adamów Słodowych którzy w wolnych chwilach samodzielnie robią serwis pozostaje przykra rzeczywistość...

Ja poszedłbym inną ścieżką masz 30k kup sobie jedno z aut które noisy proponował ... bo Jak to będzie gs430 to za 30k trafisz sztukę z DE jeszcze dziewiczą i
- będziesz miał 5,8s do 100km/h w/g katalogu a realnie 6,3s
- będziesz miał 14,5 na 1/4m
- będziesz miał okazję zaznać V8 z kosztami passata b6 tdi
- będziesz miał okazję zaoszczędzić trochę kaski na utopienie w wymarzonym wieśwagenie.
- zaznasz komfortu naprawdę konkretnego...

czaja1295 napisał(a):Myślę, że auto sprowadzi mi znajomy z którym pojadę za zachodnią granicę, jestem skłonny sprowadzić nawet auto lekko uszkodzone , tak aby było to dla mnie opłacalne.


Nie martw się 95% polaków jedzie z takim zamiarem a 100% handlarzy wie o tym. Szczególnie doceniają bezwarunkową miłość naszych rodaków do wieśwagenów.
czaja1295 napisał(a):Może ktoś poleci jakieś inne ciekawe auto ?? Jestem otwarty na propozycje, celuje tak jak widać w duże auta, z najczęściej v8 pod maską. Interesuje mnie auto, które nie straci po roku czasu połowy wartości, dlatego celuję w bmw, audi, vw, odrzucam mercedsa , bo chyba bije tutaj wszystkich na głowę pod względem ceny części zamiennych.


Ogólnie nic nie rozumiem wybierasz auta których utrata wartości jest masakryczna, wspominasz o cenach serwisu który w wybranych przez Ciebie wersjach jest lipą więc o co tu chodzi...? A na dokładkę masz tylko 30k...

Ogólnie podejrzewam że masz chęć pokazania się a nie masz kasy i do tego handlarza który Ci zaraz wyszuka jakąś skarbonkę. :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Mar 2016, 14:43

Noisy, dzięki ! bardzo ciekawa propozycja, LS muszę przyznać kompletnie mi się nie spodobał, stylistyka zatrzymała się na latach 90.]
GS baaardzo fajne auto, plusem jest to, że Lexusa wybierają bardzo zamożni ludzie, a co za tym idzie serwisują auto w ASO, sylwetka naprawdę ponadczasowa jak na tamte lata, fajne wnętrze - inne niż oklepanie niemieckie, ALE GSów na allegro jest zaledwie 10szt. w tym 3 z silnikiem 4.3 (jeden anglik ) .
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ten to jest zdecydowanie mój nr. 1 jeśli chodzi o lexusa, pewnie , dlatego że jest z 2004 r. , jest bardzo zadbany serwisowany , ale cena to 34tyś, a jeszcze instalacja gazowa opłaty itd i robi się 40tyś.

Ja nic o tych autach nie wiem , możesz mi coś więcej przybliżyć? To auto bazuje na jakimś innym? Jest tego tak mało, aż nie chce mi się wierzyć , że części są w rozsądnej cenie.

Podoba mi sie te auto jak ch...a, coś innego na polskich drogach, ale trochę się go obawiam, gdybym kupił je za 30tyś, to nie byłoby głupie.

A co powiecie o 3.0 w Lexusie, jest fajny egzemplarz, ale stary rokiem.. :
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

mike1735, szybki
Nie chce auta na pokaz, chce mieć troche mocy pod maską, żeby poczuć przyjemność, a przy tym komfort z jazdy.

Szybki wspominasz o wieśwagenie , tak też jestem tego zdania, że to wiocha totalna, ale zawsze myślałem tak o golfie, polo czy passacie. Przejechałem się Phaetonem 3.0 TDI mojego znajomego w full opcji i auto robi na mnie naprawdę dobre wrażenie , nawet z tym silnikiem diesla, do którego jak wspominałem się zniechęciłem, ale mimo wszystko chce benzyne.. :D


mike1735 , piszesz że silnik s6 nie jest możliwy do zagazowania, a takie egzemplarze istnieją.. Więc troche nie rozumiem, piszesz to samo o 4.2 phaeton czy touareg, czytałem na pewnym forum że 4.2 tak samo jak 3.2 jest naprawde dobry do zagazowania i takie egzemplarze też istnieją. Co do Volkswagena, to nie przeknouje mnie ta marka przede wszystkim swoją stylistyką, bo motory najgorsze nie są, a to że w Polsce wyrobiła się cebulacka opinia to inna sprawa. Sercem poszedłbym za BMW zdecydowanie, tym bardziej, że na swoim aucie się nie zawiodłem..

Co do sprowadzenia auta, zdaję sobie sprawę, że auto może być droższe, ale tak jak mówiłem nie będzie dla mnie przeszkodą jak przyjedzie z rozbitym błotnikiem i lampą (chociaż będę wiedział jak bardzo było rozbite na zachodzie). Poza tym auta na zachodzie nie eksploatują się tak jak w Polsce, mam na myśli zawieszenie..
Po auto jechałbym z moim naprawdę dobrym znajomym i sam bym czegoś sobie szukał, a on pomógłby mi w papierkowych sprawach..
Nie jestem laikiem, jeśli chodzi o auta, ale w silnik mu nie zajrzę , jeżeli będzie chodził nie tak to po prostu będę to słyszał, jeżeli będą falowały obroty to też zły znak, w skrzynię też nie zajrzę , będę słyszał zgrzyty, to będę się obawiał..
Zawieszenie będzie stukało , auto będzie jak karuzela, to też będę się obawiał, na pewno podpiąłbym komputer i dokładnie zmierzył lakier, tylko tego będę pewien.
Szybki :
Koło 18-19 to dla mnie nie problem, sam mam 18 w swojej bmw, opony kosztowały mnie prawie 1400zł (z rabatem, bo wuj ma wulkanizację)

piszesz, że wybieram auta które tracą na wartości , w takim razie co powiesz o fordzie, kijance, hyundaiu, fiacie , chryslerze , peugocie, renault, oplu? Swoje BMW kupiłem za dobre pieniądze , ponad rok temu i jestem pewien, że wezmę tyle ile dałem, a może i zarobie..

Co myślicie o tej Audi, którą dodałem? Nada się do gazu? Wizualnie bardzo ok, zwracając uwagę na łączenia elementów itp.

Mam wrażenie, że piszecie, że szukam auta na pokaz, bo chce duży motor, duże auto i zamontować do niego LPG, jak ja nienawidzę takich hejtów. Potrafie odłożyć pieniądze, a chcę zaoszędzić właśnie na kosztach paliwa, żeby dalej móc odkładać pieniądze, jestem studentem, zapracowałem na to własnymi rączkami- ale to już moja indywidualna sprawa. Zawsze chciałem auto duże, przestronne, z naprawdę dobrym wyposażeniem, a przy tym z motorem, który będzie fajnie brzmiał, a przy tym da radość z jazdy i dźwignie tą "krowę"

Co do części tych aut to z tego co się orientowałem , części zawieszenia z a6 pasują do s6, chociaż pewnie nie wszystkie , ale większość, tak samo układ hamulcowy.
A motor 4.2 montowany jest w wielu autach a6 , touareg, phaeton, a8, a4, stąd też zwracam uwagę na ten motor, ale domyślam się, że w s6 to już coś innego, chociaż pewnie niezupełnie?
czaja1295
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 17 01 2014
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: BMW 3 E46 Touring
Silnik: M47 D20TÜ
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

18 Mar 2016, 15:37

Dać,da radę założyć LPG do FSI/TFSI czyt A6C6 z 3.2FSI ale raz,że droższa a dwa mogą być problemy.

Jeżeli chodzi o LS to popatrz na wersję President,może się spodoba
[link do oferty na Allegro wygasł] - tutaj ciut droższy ale wyposażenie miodzio.
[link do oferty na Allegro wygasł]

Jak kupujesz takie auto to musisz się liczyć z odpowiednimi kosztami utrzymania i nie patrzeć na zamienniki,nie ma co odrzucać MB bo jest na poziomie utrzymania innych aut z tej klasy a może być i tańszy od VAG.
Ale więcej na temat MB wypowie się może użytkownik OSSY.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Adaptacyjne reflektory LED
    Dzięki zastosowaniu diod LED, reflektory mogą być o wiele mniejsze i mieć praktycznie dowolny kształt. Ze względu na niski pobór mocy, niższe jest również zużycie paliwa. W zależności od zastosowanych rozwiązań, ...

18 Mar 2016, 16:18

LS 430, ten w ciemnym kolorze, bardzo fajny, ale cena naprawdę duża, chociaż to jeszcze auto nie dla mnie, dla mojego taty owszem, ja mam dopiero 20 lat.. :)
eSka, też bardziej dla taty, prędzej widziałbym się w jakiejś E-klasie.

++ faktycznie doczytałem się naprawdę dobrych opinii o GS430, jednak niewiele znalazłem o gs300, mało tego, znalazłem GS430 w Białymstoku za super pieniądze z LPG, a często tam podrużuję :
[link do Sprzedajemy wygasł]
Co o nim myślicie? Jakieś wady na pierwszy rzut oka? Doczytałem się też, że fotele i pozycja za kierownicą nie są zadowalające jak na auto tej klasy, ktoś się może przymierzał, jeździł, powie mi coś więcej?
czaja1295
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 17 01 2014
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: BMW 3 E46 Touring
Silnik: M47 D20TÜ
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

18 Mar 2016, 16:29

Jak dobrze pamiętam to sprzedaje się już sporo czasu (o ile to ten),załóż konto najlepiej na forum Lexusa i tam zapytaj o niego, możliwe,że go ktoś oglądał już. :roll:
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam

18 Mar 2016, 17:35

czaja1295 napisał(a): jednak niewiele znalazłem o gs300

To jest legendarny silnik 2jz , bardzo wytrzymały ma zapas mocy na 500 koni :naughty:
sanvean23
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 569
Auto: Punto 2FL |Honda Civic VIII
Silnik: 1.2 16V | 1.8

18 Mar 2016, 18:41

Szukaj gs430 bo jest tani w serwisie, jest szybki, jest komfortowy.
Za 30k sprowadzisz autko z de/be itp. Poświęć na to odrobinę więcej czasu bo się opłaca. Tym bardziej nie wiem co mniej będzie kosztować szukanie i jeżdżenie po ogłoszeniach aut wieśwagenowych czy poczekanie na Lexa.
No i ważna sprawa to że GS V8 dzięki temu że jest ich mało to kupujesz za 25-30k i za tyle samo sprzedajesz.

Masz link przykładowy autko jest już trochę w ogłoszeniach, zaproponować 5k eur.
[link do mobile.de wygasł]
czaja1295 napisał(a):++ faktycznie doczytałem się naprawdę dobrych opinii o GS430, jednak niewiele znalazłem o gs300, mało tego, znalazłem GS430 w Białymstoku za super pieniądze z LPG, a często tam podrużuję :
[link do Sprzedajemy wygasł]
Co o nim myślicie? Jakieś wady na pierwszy rzut oka? Doczytałem się też, że fotele i pozycja za kierownicą nie są zadowalające jak na auto tej klasy, ktoś się może przymierzał, jeździł, powie mi coś więcej?


Gs300 jest wolniejszy od gs430 i inną ma charakterystykę motorwni normalną dla r6. Co do trwałości hasło 2jz powinno zakończyć rozmowę :D
Pozycja za kierą hmm nie wiem o co komu chodziło ale siedzenia są tak jak w MB w124 masz pamięć foteli a kolumna kierownicza przy wysiadaniu automatycznie podnosi się do góry a potem ustawia w/g ustawienia w pamięci.

czaja1295 napisał(a):Ja nic o tych autach nie wiem , możesz mi coś więcej przybliżyć? To auto bazuje na jakimś innym? Jest tego tak mało, aż nie chce mi się wierzyć , że części są w rozsądnej cenie.


Lexa GS serwisuje się łatwo i tanio jak na klasę auta. Musisz mieć normalnego mechanika a nie głupka wymieniacza. Więc wskazane jest myślenie.
GSy są mocno spokrewnione z innym modelami lex/toyot więc bidy nie ma... trzeba pilnować numerów części.

Dam Ci teraz prosty przykład jak jest tanio bo niemiecko który się teraz pojawił u mojego kolegi:

kolega ma MB z m113 V8 fajny silnik wszystko gitara ale poleciał rozrząd i... okazało się ze kompletne ustrojstwo kosztuje 2k. do tego trzeba wyjąć silnik i rozmontować przód auta ponad 1k, dalej jak się ruszyło silnik no to poduszki silnika wyskoczyły no i już przydałoby się olej wymienić 8l !!! Więc serwisik zakończy się kwotą około 5k.
I nie piszę tego żeby oczerniać MB tylko żeby pokazać że niemieckie nie musi być tanie...

Co do aut wieśwagenowych V6/V8 jest to dziwne zjawisko socjologiczne te auta wszyscy chwalą w taki sam sposób pomijając detale które zazwyczaj czynią że auto lubisz lub nie.
Jak napiszesz że 3,0 V6 to knot który nie jedzie i dużo pali na to miłośnik poda tabelki, jak napiszesz że załatanie wycieków oleju będzie kosztować więcej niż cały silnik miłośnik poda że można to zrobić wieczorami plasteliną, jak podasz ze pali porównywalnie z czołgiem miłośnik powie to można jechać nie wciskając gazu... jak alu zawias się wysypie to miłośnik powie bo alu jest be...

Ostatnio Pan mi zachwalał audi 3,2 fsi i nie wzruszało go spalanie 14l ale chyba najciekawsze było stwierdzenie że wypicie 7l oleju na 10tyś.km. jest normą bo w książce serwisowej było napisane. I weź z nim dyskutuj że jeździ szajsem. :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Mar 2016, 18:54

Ogólnie przy Twoim budżecie typy, które wymieniłeś, poza A6 C5 to będą drenujące portfel skarbonki (szykuj min. 10tys. na doinwestowanie)
Też jestem za GS-em :ok:

szybki napisał(a):Ostatnio Pan mi zachwalał audi 3,2 fsi i nie wzruszało go spalanie 14l ale chyba najciekawsze było stwierdzenie że wypicie 7l oleju na 10tyś.km. jest normą bo w książce serwisowej było napisane. I weź z nim dyskutuj że jeździ szajsem. :ok:

jak już kiedyś powiedziałem - wielu (nie wszyscy) właścicieli Audi nie zna się na motoryzacji, dlatego je kupuje, a nie, że są takie dobre - liczy się gul sąsiada :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

18 Mar 2016, 19:19

Szybki, dzięki za fajną opinie, masz w swoim twierdzeniu dużo racji , chyba będę rozglądał się za GS430, ewnetualnie s6 c5 i może jakieś e65 - ale to już będzie musiała być igła. Propozycja auta .. Nie podoba mi się, bo nienawidzę srebrnych aut - tak wiem słaby powód.
Zaraz założę konto na forum Lexusa, tak jak mi polecono i zapytam o tego z Białego, a kto wie może ktoś z forumowiczów coś będzie sprzedawał .. :)

Widziałem , że w Anglii , takiego GSa można kupić bardzo tanio , także może warto szukać części u brytoli do takiego auta?

Póki co nie spieszy mi się , nie ma co kupywać auta na hop siup.

Dzida, tak też myślałem, że za te pieniądze jedyne, zdrowe będzie s6 no i może e65 z małą dokładką..

A swoją drogą jak myślicie, w eksploatacji tańszy phaeton 4.2 czy e65 4.4?

++ znalazłem coś ciekawego: [link do AutoScout24 wygasł] Co myślicie?

Widzę wizję na takiego amerykańskiego krążownika posadzonego na chromie z tego gs-a :P
czaja1295
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 17 01 2014
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: BMW 3 E46 Touring
Silnik: M47 D20TÜ
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

18 Mar 2016, 19:31

czaja1295 napisał(a):Dzida, tak też myślałem, że za te pieniądze jedyne, zdrowe będzie s6

miałem na myśli A6, bo z S6 już będzie ciężko :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

18 Mar 2016, 23:27

czaja1295 napisał(a): piszesz że silnik s6 nie jest możliwy do zagazowania, a takie egzemplarze istnieją.. Więc troche nie rozumiem, piszesz to samo o 4.2 phaeton czy touareg, czytałem na pewnym forum że 4.2 tak samo jak 3.2 jest naprawde dobry do zagazowania i takie egzemplarze też istnieją.
czytanie ze zrozumieniem się kłania. Mówiąc o niemożliwości, a przynajmniej nieopłacalności montażu LPG miałem na myśli Audi a6 C6 3.2 FSI. FSI to wtrysk bezpośredni, który winduje cenę montażu instalacji do absurdalnych 5-6k. Do s6 zamontujesz, owszem, ale też nie będzie to tanie (8 garów)
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14171
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

19 Mar 2016, 13:16

Ostatnio Pan mi zachwalał audi 3,2 fsi i nie wzruszało go spalanie 14l ale chyba najciekawsze było stwierdzenie że wypicie 7l oleju na 10tyś.km. jest normą bo w książce serwisowej było napisane. I weź z nim dyskutuj że jeździ szajsem

Czytaj więcej audi-a6-s6-c5-4-2-c6-3-2-phaeton-4-2-touareg-4-2-bmw-e65-3-6-4-4-vt92565.htm#ixzz43LXo3BLW


Branie oleju to problem jak i usterkowość jednostki ale spalanie rzędu 14l dla A6 3.2 FSI to chyba akurat całkiem normalny rezultat? E65 3.0 pali z tego co kojarzę bardzo zbliżone rezultaty.
piotrekbdg
Początkujący
 
Posty: 209
Prawo jazdy: 20 07 2009
Auto: BMW 3er E92
Silnik: 2.0 143 KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna