arturcyk00 napisał(a):Czyli co, MPI w tym aucie to zły silnik?
Zły on nie jest, wręcz przeciwnie ale jak masz zamiar ciąć na każdych światłach i zasuwać 180 km/h na autostradach to raczej średni wybór.
Natomiast koszyk części zamykający się w 4 tys zł, może przekonywać bo sprzęgło za 400 zł czy świece za 80 to auto tanie w utrzymaniu.
To jest silnik tzw wieczny, zakładasz lpg i śmigasz zapominasz co to auto.
Tam nie ma turbin, które wymagają regeneracji za 1000 zł, dwumasów za 1500 zł, jakiś czujników, bajerów.
Ale za to dynamika harcerska, musisz przemyśleć czego chcesz od auta.
Do lpg silnik idealny, praktycznie jedyny w swoim rodzaju który świetnie przyjmuje lpg od 25 ponad lat - klasyka
Ja osobiście wolałbym 2,0 fsi 150 koni w A3, ale tam już masz drogie części, silnik nie jest taki idealny i wtrysk bezpośredni więc lpg da się założyć ale koszty spore.
1,6 jest stworzony do lpg.