REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
domekk3 napisał(a):Napisałem akurat o a4, że 1.8T jest dobre, a o VW, że 1.4 jest złe, a to nie jedyne silniki w tych autach.
Trevor napisał(a):1.8t to było "dobre" 20 lat temu a teraz, pod 10 właścicielach większość nadaje się do remontu a nie do jazdy. Z resztą masz sporą rozbieżność segmentów i aut oraz ich modeli.
Może napisz jaki masz silnik w swoim golfie bo np zamiast Golfa IV można pomyśleć nad mk6 1,6 i gaz
franccc napisał(a):Za to "złe" 1.4tsi w sirocco (122) jest i tak najlepsze w tym aucie
franccc napisał(a):1.8t to było "dobre" 20 lat temu a teraz, pod 10 właścicielach większość nadaje się do remontu a nie do jazdy
quel napisał(a):Najmniejsze zło to ten 1.4, być może ktoś już rozrząd wymienił, więc początkowy wkład będzie niewielki.
Jeremias napisał(a):domekkk3, musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czego szukasz
quel napisał(a):Porównujesz 2.0 tfsi do 1.8t? Zdarza się, że żłopią 1l oleju na kilkaset km... Mała niedogodność to mało powiedziane.
tylko kupujesz pamiętaj 13-15 letnie auto a nie 2 letnie, więc naprawy prędzej czy później będą. W tym koncernie ciężko o pewny silnik bo takie 1,8T po iluś latach też może uderzyć po kieszeni, reszta spod znaku TSI no więc liczyć musisz się ze wszystkimdomekk3 napisał(a):Mogę mieć najpiękniejszy z wyglądu samochód z bajerami ale co z tego, że jeździć nie będzie bo ciągle będzie się coś sypać