Audi czy Volkswagen?

26 Gru 2021, 20:17

Siemka, obecnie mam golfika 4, niedługo będę sprzedawać i powoli zaczynam się rozglądać się nad czymś nowym. Musi być benzynka, jazda w głównej mierze po mieście praca-dom, czasami wypad za miasto na wieś 15km i na ogół nic więcej, więc diesel odpada. Budżet tak 20-30tys. Wiem że duża rozpiętość bo aż 10 tysięcy, ale jak będzie fajne autko za 20 tysięcy tylko dlatego że starszy rocznik to nie przeszkadza mi to. Ale mx. 30k. Na początku uparłem się głównie na VW golf6/passat b7/jetta a6/scirocco. Ze scirocco w końcu zrezygnowałem, same 1.4tsi no i podobnie jak i w reszcie. Jestem laikiem w tych sprawach i bazuje na wiedzy internetu, forach itp. no i nie było jednoznacznego TAK dla któregoś z VW, dlatego teraz przeglądam Audi i wycelowałem A4 B7 1.8T bo tu akurat dobre opinie, albo A3 8P. Doradźcie coś, dzięki ;)
domekk3
Nowicjusz

26 Gru 2021, 20:23

Trochę nie rozumiem po co ten temat, wycelowałeś, przestudiowałeś podoba Ci się wszystko Ci pasuje to czego oczekujesz? żebyśmy potwierdzili potwierdzone? opini i wpisów na temat tego auta jest tyle ze weekendu zbraknie do czytania.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Gru 2021, 20:29

Owszem, przestudiowałem, ale łatwo komuś mówić kto się zna. Naczytałem się tyle, że gdybym miał się sugerować tym wszystkim to nie kupiłbym NIC, bo każdy ma jakieś ale do jakiejś wersji. Napisałem akurat o a4, że 1.8T jest dobre, a o VW, że 1.4 jest złe, a to nie jedyne silniki w tych autach. Dlatego jak ktoś ma inne propozycje co do benzyniaków w VW, czy w A3 to będzie miło jak się podzieli swoją wiedzą ;)
domekk3
Nowicjusz

26 Gru 2021, 21:14

Za 30 tys kupno starego Audi to chyba nonsens. Jak już to Scirocco dla mnie lepsze i nowocześniejsze.
Z resztą masz sporą rozbieżność segmentów i aut oraz ich modeli.