Auta do firmy - 3 sztuki, leasing/wynajem

29 Lip 2016, 12:19

Witam. Jestem tutaj nowy, proszę o wyrozumiałość.
Nie chodzi o auto dla mnie, a o 3 samochody do firmy. Zajmuję się branżą handlową i potrzebuję aut dla moich przedstawicieli. Aktualnie kończy nam się leasing na trzy Fiaty GP. Aut nie wykupuję, bo nie są w zbyt dobrym stanie. Każde ma przejechane po 250 tys km, nie wspominając ile te cholerne naprawy kosztowały. W tym celu chciałbym wybrać coś z oferty, którą otrzymałem od leasingodawcy.

Mam do wyboru leasing lub najem długoterminowy. Kwoty rat są podobne, jednak nie znam się za bardzo na różnicach i nie wiem co wybrać. Które rozwiązanie polecicie?

Samochody do wyboru:
- Skoda Fabia hatback 1.2 TSI / 1.6 TDI
- Fiat Panda
- SEAT Ibiza, silniki takie same jak w Fabii
- Ford Fiesta 1.4 / 1.6 tdci
- Peugeot 208 1.4 / 1.6 hdi

Tylko auta małe mnie interesują, moi przedstawiciele jeżdżą tylko po mieście (Wrocław). Które wybrać?
pbh75
Obserwowany

Prawo jazdy: 07 05 1996
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Mitsubishi Outlander
Silnik: 2.0 DID
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

29 Lip 2016, 13:04

Jeśli tylko miasto to Panda wystarczy, nie ma co rozpieszczać pracowników :mrgreen:
A tak na serio - skoro miasto tzn, że silniki z turbo a zwłaszcza diesle odpadają, bo one wyjątkowo nie lubią jazdy na zimno. 208 w sumie szkoda do takiego ciorania. Fiesta też niezła opcja zwłaszcza gdy nie planujesz LPG.
Także wybór ograniczył bym do dwóch aut na F, ze wskazaniem wyjątkowo na Fiata
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

29 Lip 2016, 13:09

Sprawdz, czy w przypadku wymiany floty na auta o niskiej emisji CO2 Unia Europejska Ci się do czynszu nie dorzuci. Wtedy Toyota Yaris Hybrid będzie mocnym kandydatem.
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Auto: Lexus IS300h