Autko dla studenta

27 Sie 2010, 12:08

Witam :)
Jestem przyszłym studentem. Od swojego domu do uczelni mam 40km więc musiałbym jeździć 2 busami i tak sobie pomyślałem, że czas kupić sobie jakieś autko. Mam parę propozycji ale nie wiem która będzie dla mnie najlepsza :) Idę na studia dzienne więc nie będę pracował no chyba, że znajdę gdzieś pracę na weekendy (będę oczywiście szukał), więc fura nie może dużo spalać. Wiadomo, że wolałbym w gazie autko ale może być benzyniak ale jak już pisałem, nie może mi dużo palić :)

Samochody o których myślę to:

1. Daewoo Tico

2. Fiat Ciquecento

3. Opel Corsa B ( jestem nim najbardziej zainteresowany ponieważ moja ciocia ma zadbaną Corse z 1995 roku 137 tys. przejechane, silnik 1.4 ale nie wiem jak jest ze spalaniem, i oczywiście to benzyniak, może wiecie coś więcej?)

4. Fiat Punto I

Jak widzicie nic specjalnego ale, że to będzie mój pierwszy samochód to nie może być za parędziesiąt tysięcy przecież :) Bo dopiero będę się przecież jeszcze uczył i wiadomo, że zajeżdżę pierwszą furę :)
Samochodem planuję jezdzić max 3 lata czyli do końca studiów :)

A może macie jakąś inna propozycję dla mnie?
Wiem, że nie chciałbym: malucha, poloneza, dużego fiata, micre a tak to wszystko może być :)

Pozdrawiam
Kleko
Kleko1991
Nowicjusz

Miejscowość: Płock

27 Sie 2010, 12:12

Jak masz 40km i będziesz jeździł codziennie to odpada CC i Tico. To samochody dobre do miasta anie na trasę. Szukałbym Punto z gazem, wydaje mi się najbardziej rozsądnym wyborem, powiedz jeszcze ile chcesz przeznaczyć na ten samochód.
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany

Miejscowość: Warszawa (WI)

27 Sie 2010, 12:15

Na same autko 4 tysiące złotych

Jak pisałem ciocia ma tą corse silniczek idealny i chce tylko 3 tysiace zlotych za nia a poszla by o wiele więcej, ale nie wiem jak ze spalaniem :(
Ostatnio edytowany przez Kleko1991, 27 Sie 2010, 12:19, edytowano w sumie 1 raz
Kleko
Kleko1991
Nowicjusz