Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kombi jest praktyczne, ale mam za mały garaż.
z diesla 1.9 dci z wersji przed FL, a tej nikt Ci tutaj nie poleca.Gloomy napisał(a):Te opinie, jak i śmiesznie niskie ceny skądś się biorą.
tak, tylko zauważ, że żeby kupić "dobre" FSI/TSI/TFSI czy też wielbione 1.9 TDI musisz ustrzelić jedną czy dwie wersje, ba, czasami nawet z danego rocznika i szukać jej rok czy nawet dłużej (ludzie nie są głupi i umieją szukać info w internecie... teoretycznie), a obok nosa przejdą Ci dobre auta. W przypadku Laguny II nawet przed FL kwestia objęcia władzy nad lawetami wiąże się w zasadzie tylko diesla 1.9 dci, choć i tego później podobno poprawiono.Pionek napisał(a):sobiście powiedziałbym że opinie Januszy że Laguna to królowa lawet albo aut na F się nie kupuje, sa tym samym co dla przeciwników np VW opinie że każde TFSI się sypie juz na linii montazowej w fabryce
To są takie połowiczne opinie, które często nie mają nic wspólnego, bo są wadliwe TSI/TFSI ale jest ich 50 rodzajów, wiele pojemności wersji itd
to mówisz, że rozbierasz auto do zera, moczysz całe gołe nadwozie w cynkowej kąpieli z ujemnym czy tam dodatnim ładunkiem elektrycznym i malujesz od nowa? no to powiem Ci, że bardziej opłaca się kupić nówkę z salonumazdy 3. Wiem, że problemy z korozją są, jednakże mam w planach krótko po zakupie oddać ja do blacharza i wydać jakiś konkretny pieniądz na zabezpieczenie
To niestety często powielany mit. Rzeczywiście 1.9dci i 2.2dci były bardzo awaryjne, ale królowa lawet wzięła się głównie z bardzo kiepskiej elektroniki Laguny, która występowała w każdej wersji, niezależnie czy to PB czy ON. Lista usterek(często drobnych), które potrafiły doprowadzić do braku możliwości uruchomienia samochodu w Lagunie była naprawdę imponująca. No, ale wracając do Laguny II po liftingu, niby była mocno poprawiona i problemu z Laguny sprzed liftingu w niej nie występowały, ale to jednak nie do końca prawda. Większość usterek elektronicznych z Laguny przed liftingu, występuje nadal w Lagunie po Liftingu, co jedynie częstotliwość mogła zmaleć.mike napisał(a): W przypadku Laguny II nawet przed FL kwestia objęcia władzy nad lawetami wiąże się w zasadzie tylko diesla 1.9 dci, choć i tego później podobno poprawiono.
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
pkc napisał(a):To niestety często powielany mit. Rzeczywiście 1.9dci i 2.2dci były bardzo awaryjne, ale królowa lawet wzięła się głównie z bardzo kiepskiej elektroniki Laguny, która występowała w każdej wersji, niezależnie czy to PB czy ON. Lista usterek(często drobnych), które potrafiły doprowadzić do braku możliwości uruchomienia samochodu w Lagunie była naprawdę imponująca. No, ale wracając do Laguny II po liftingu, niby była mocno poprawiona i problemu z Laguny sprzed liftingu w niej nie występowały, ale to jednak nie do końca prawda. Większość usterek elektronicznych z Laguny przed liftingu, występuje nadal w Lagunie po Liftingu, co jedynie częstotliwość mogła zmaleć.
legler napisał(a):A ode mnie dostaniesz Citroena C5 mk2 (lub jak kto woli IFL jak by nie było produkcja między 2005-2008)
legler napisał(a):Minusy:-puki co nie zauważyłem