REKLAMA
Jak poszukasz jakiegoś zadbanego 407 w okolicach 18-19 tysięcy to nie powinno być tak źle. Wielowahacz w Peugeocie i Audi jest z przodu, chociaż podobno na markowych częściach nie jest aż taki nietrwały. Silnik 2.0 w Peugocie jest dość oszczędny, dynamiczny i bezproblemowo współpracuje z LPG. Ja od 407-ki wolałbym Citroena C5, który jest bliźniaczą konstrukcją, ale ma następujące zalety względem Peugeota:
-hydropneumatyczne zawieszenie, bardzo trwałe, wymaga większych inwestycji po przejechaniu co najmniej 200-300 tysięcy kilometrów,
-brak "dzioba" niepraktycznego przy jeździe w mieście - za to jest zawieszenie hydro, dzięki któremu można podnieść auto i pokonać wysoki krawężnik lub przejechać przez nieutwardzoną drogę
-dużo miejsca na tylnej kanapie i duży praktyczny bagażnik (liftback, a nie sedan)