
fcgetin guzik wie, ale do pisania pierwszy.
w Ea113 remont silnika tak samo często się zdarza jak pękanie bloku w 2,5T to po pierwsze, po drugie hasło wzmocnienie bloku -tanie to nie jest i nie każdy potrafi to robić a ile kosztuje?
Poza tym 2,0 TFSI to nie jest silnik którym strach szybciej na autostradzie pojechać bo się przegrzeje a silnik z tektury.
https://www.wyborkierowcow.pl/top-15-na ... owoczesne/
i też mam 1,4 tsi i jakoś nie wybuchł nie rozleciał się no i co z tego?
I faktycznie 2,5T ma 320 Nm od 1500 tys, tylko że to się nie przekłada na rzeczywistość
Tak jedzie Pasior B6 z 2,0 TFSI 200 koni, i co tu porównywać? dlatego bajki od producenta są bezsensu:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
w A4 B7 z 2,0 TFSI podobno wkład 4k ale jakoś nie ma po 500 zł łóżysk kół.
I co to porównywać nagar w cenie łożyska koła JEDNEGO do S60?