Raziel11 napisał(a):a Ty czym mierzysz fun z jazdy?
Dla mnie jest ważne że skoro mam pałer i mam turbo to chce mieć zakres wciskania w fotel od 0 do przypuśćmy 200km/h a nie startuje z miejsca i jest porażka z lamką od trakcji w roli głównej. Odczuć 0. I to Ci powie każdy kto doświadczył różnych zabawek. Oczywiście RWD tez traci trakcje ale o wiele więcej przeniesie na suchym niż FWD a do tego pozostaje możliwość polatania bokiem chociażby od tak... bez wielkich poszukiwań.
Miałem okazję ustawiania się z focusem RSem 2,5 zrobionym na 400km. to z kreski trzeba było około 500m żeby się zrównał z 230konnym awd.
Miałem okazję jeździć i fwd turbo 300km na metanolu z masą 970kg.na semislikach i byłem ustawiony ze zwykłą seryjną cuprą awd to robiła z nas taki przeciąg 0-150km/h że aż było wstyd przyznać się właścicielowi fwd że jego ma 300km.
To samo tyczy się golfa7r jak na zwykłego hh kozak.
Tu chodzi o coś totalnie niemierzalnego czyli odczucia ... czyli możesz słuchać głośno muzyki z wierzy sony za 1,5k i tak samo głośno z wzmacniacza lampowego za 50k i głośników po 40k.za sztukę. Decybele te same tylko odczucia niekoniecznie
Panowie zejdźcie na ziemię z tymi torami i ringami??? 99% aut tam nie będzie nie liczy się czas tylko powtórzę odczucia...
Dlatego r11 proponowałem Ci przejechanie się evo 10 zrobionego na 400km/550Nm zwykłym programem zobaczysz w jakiej jest dziurze.
Pionuś dlatego Ty masz problem podstawowy nie jeździłeś niczym szybkim i teoretyzujesz na podstawie zeznań innych którzy często tez bazują na neciei na obsranych tabelkach
Jak coś zapraszam na wiosnę możesz przyjechać najszybszym na świecie fwd a ja udostępnie moje zabawki... wpadaj zapraszam ...
Pionek R11 a czemu nie zwróciliście uwagi że stary wyjadaka kupi fwd ewentualnie żonie albo gosposi... ???
Mówię Wam o odczuciach ludzi którzy się ścigają na torach i to często fwd ale jak potrzebują odczuć a nie walki o czasy to i tak na ulicę jest rwd/awd.
p.s.
Dopiero luknąłem filmik z meganką ... proszę Cię nie rozśmieszaj mnie bo pisałem wcześniej tor to nie warunki uliczne... więc wolę rzęsiste V8 i uśmiech od ucha do ucha niż podniecanie się że meganka rs jest na torze ok.bo tu i teraz jest "kobieco"