Auto 20-35tys, sedan, mocna benzyna

21 Gru 2019, 18:33

A jak juz tak bardzo czepiasz sie tego FWD i dyskredytujesz ten tym napedu to popatrz sobie czasy na ringu jakie robia przednionapedowe auta, trzeba byc po prostu ignorantem zeby stwierdzic ze FWD sie nie nadaje do czerpania frajdy z jazdy czy nawet smigania po torze

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



zebys mnie zle nie zrozumial, nie twierdze ze taki hothatch jest lepszy od M2 czy GTR, bo czas na torze nie jest jedynym wyznacznikiem, ale probuje Ci pokazac ze nie masz racji piszac ze FWD sie do niczego nie nadaje
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1476
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2019, 18:40

Raziel11 napisał(a):a Ty czym mierzysz fun z jazdy?

Dla mnie jest ważne że skoro mam pałer i mam turbo to chce mieć zakres wciskania w fotel od 0 do przypuśćmy 200km/h a nie startuje z miejsca i jest porażka z lamką od trakcji w roli głównej. Odczuć 0. I to Ci powie każdy kto doświadczył różnych zabawek. Oczywiście RWD tez traci trakcje ale o wiele więcej przeniesie na suchym niż FWD a do tego pozostaje możliwość polatania bokiem chociażby od tak... bez wielkich poszukiwań.
Miałem okazję ustawiania się z focusem RSem 2,5 zrobionym na 400km. to z kreski trzeba było około 500m żeby się zrównał z 230konnym awd.
Miałem okazję jeździć i fwd turbo 300km na metanolu z masą 970kg.na semislikach i byłem ustawiony ze zwykłą seryjną cuprą awd to robiła z nas taki przeciąg 0-150km/h że aż było wstyd przyznać się właścicielowi fwd że jego ma 300km.
To samo tyczy się golfa7r jak na zwykłego hh kozak.

Tu chodzi o coś totalnie niemierzalnego czyli odczucia ... czyli możesz słuchać głośno muzyki z wierzy sony za 1,5k i tak samo głośno z wzmacniacza lampowego za 50k i głośników po 40k.za sztukę. Decybele te same tylko odczucia niekoniecznie :D

Panowie zejdźcie na ziemię z tymi torami i ringami??? 99% aut tam nie będzie nie liczy się czas tylko powtórzę odczucia...

Dlatego r11 proponowałem Ci przejechanie się evo 10 zrobionego na 400km/550Nm zwykłym programem zobaczysz w jakiej jest dziurze.


Pionuś dlatego Ty masz problem podstawowy nie jeździłeś niczym szybkim i teoretyzujesz na podstawie zeznań innych którzy często tez bazują na neciei na obsranych tabelkach

Jak coś zapraszam na wiosnę możesz przyjechać najszybszym na świecie fwd a ja udostępnie moje zabawki... wpadaj zapraszam ... ;-)

Pionek R11 a czemu nie zwróciliście uwagi że stary wyjadaka kupi fwd ewentualnie żonie albo gosposi... ???
Mówię Wam o odczuciach ludzi którzy się ścigają na torach i to często fwd ale jak potrzebują odczuć a nie walki o czasy to i tak na ulicę jest rwd/awd.

p.s.
Dopiero luknąłem filmik z meganką ... proszę Cię nie rozśmieszaj mnie bo pisałem wcześniej tor to nie warunki uliczne... więc wolę rzęsiste V8 i uśmiech od ucha do ucha niż podniecanie się że meganka rs jest na torze ok.bo tu i teraz jest "kobieco" :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

21 Gru 2019, 18:58

Sam sie gubisz, Ulica to nie tor wiec sam obalasz swoje argumenty chociazby z trakcja, co Ci po lepszej trakcji, bedziesz sie scigal od swiatel do swiatel?
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1476
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2019, 19:09

szybki napisał(a):Dla mnie jest ważne że skoro mam pałer i mam turbo to chce mieć zakres wciskania w fotel od 0 do przypuśćmy 200km/h a nie startuje z miejsca i jest porażka z lamką od trakcji w roli głównej. Odczuć 0. I to Ci powie każdy kto doświadczył różnych zabawek. Oczywiście RWD tez traci trakcje ale o wiele więcej przeniesie na suchym niż FWD a do tego pozostaje możliwość polatania bokiem chociażby od tak... bez wielkich poszukiwań.


Szybki zapoznaj się z kolegą Spychem z RF forum, ma Ibizę 1,8T w tej chwili stage 3 -280 koni+
a tak jeździło to jak miało stage 2
oczywiście FWD

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Mocno przesadzasz i to widać i fakt Lambo, Ferrari czy nawet Audi R8 nie jechałem ale miałem styczność jechać Astrą OPC FWD, Leonem Cuprą Carbon
Kwestia tego jak auto jedzie jest indywidualna, tutaj mowa jest o tym że zawsze FWD mocne będzie mielić kołami, niekoniecznie..
4x4 to przeważnie straty mocy i ciężar auta, co też nie jest bez znaczenia.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2019, 19:52

Szybki, nie ma sensu, Twoje argumenty nie mają szans z seatem ibizą jadącym po prostej :ok:
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

21 Gru 2019, 20:04

Pionek napisał(a):Szybki zapoznaj się z kolegą Spychem z RF forum, ma Ibizę 1,8T w tej chwili stage 3 -280 koni+
a tak jeździło to jak miało stage 2
oczywiście FWD

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Ale chłopie w jednej z nowych zabawek rwd mam opony tylne szerokości tej ibizy i atakuje 800nm gdzie przy 1,5k.rpm mam uśmiech jak szczerbaty do suchara przy masie 1450kg. :D
Takie ibizki hmm są ok.żeby dzieci łałowały na rf. :mrgreen:

Zrozum że fun z jazdy to mie moc tylko nm ktrego w fwd nie przeniesiesz na asfalt. Do tego podpierasz się projekcikami które co mają udowodnić? Że się da...tak da się tylko nie oznacza to fajnej jazdy. Dokładnie jak z głośnikami... za 2k i za 200k decybele te same tylko reszta inna.
Pionek napisał(a):Mocno przesadzasz i to widać i fakt Lambo, Ferrari czy nawet Audi R8 nie jechałem ale miałem styczność jechać Astrą OPC FWD, Leonem Cuprą Carbon
Kwestia tego jak auto jedzie jest indywidualna, tutaj mowa jest o tym że zawsze FWD mocne będzie mielić kołami, niekoniecznie..
4x4 to przeważnie straty mocy i ciężar auta, co też nie jest bez znaczenia.

Pionuś ale miałeś styczność z autami ktore są ok.ale na start taki wstęp i nic więcej. Są to opcje na lpg i jazdę do pracy. Powtórzę wpadaj :D zobaczysz co to znaczy wiedza z netu vs konkrety.
Na wiosnę muszę podjąć decyzje co zostawiam awd czy rwd. :(
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

21 Gru 2019, 20:33

Invi napisał(a):Szybki, nie ma sensu, Twoje argumenty nie mają szans z seatem ibizą jadącym po prostej

Nie martw się gość Ibizą pokonał by na torze niejedną zabawkę RWD ale co Ty możesz wiedzieć jako teoretyk gdzie doświadczyłeś jedynie 2,5T w Volvo który nie ma wcale wad jak to w takich markach bywa.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2019, 21:16

Pionek napisał(a):Nie martw się gość Ibizą pokonał by na torze niejedną zabawkę RWD ale co Ty możesz wiedzieć jako teoretyk gdzie doświadczyłeś jedynie 2,5T w Volvo który nie ma wcale wad jak to w takich markach bywa.


Po słowach "Nie martw się" powinieneś postawić przecinek. Prawidłową formą jest "pokonałby". Kolejne przecinki powinny być umieszczone zaraz po słowach "teoretyk" oraz "volvo".
Tyle, jeśli chodzi o Twoją znajomość jeżyka ojczystego, którą się chwaliłeś.

Ciekawy również jestem źródła wiedzy, z którego pozyskałeś informację czego "doświadczyłem" i jakie auta ibiza "pokonała by" na torze :ok:
Współczuję Twojemu najbliższemu otoczeniu jeśli takowe jeszcze istnieje.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

21 Sty 2020, 22:03

Z racji braku wolnego czasu ogladalem jedynie 2 auta, bez rewelacji.
W grę wchodzi jeszcze jednak diesel, myślałem o e90 2.0d 163km.
Doszedłem do wniosku, że auto nie musi być super hiper dwmonem prędkości.
Miałem kiedys hyundaia sonate, bylem bardzo zadowolony z niej, udalo mi sie kupić wówczas zadbane auto.
Jakiś Japończyk, koreanczyk pod lpg lub diesel?
W zasadzie marka ma drugorzędne znaczenie.
Po czasie do namysłu szukam po prostu dobrego w miare wygodnego sedana z silnikiem pod lpg lub diesla.
Przedział to 30-35tys, jak warto dołożyć wówczas 40tys.
Pozdrawiam.
meksyk69
Nowicjusz
 
Posty: 47
Zdjęcia: 0
Auto: BMW e39
Silnik: 2.5i 192km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001