Invi napisał(a):Polecanie tego silnika to logika rodem z Wolfsburga. 2.5T od volvo "złe bo bloki pękają", w PL internecie dwa tematy na krzyż, za granicą trochę więcej a zwykle dotyczą modzonych focusów st (to ten sam silnik ze zmodyfikowaną przez forda głowicą). No umówmy się, focusem st zwykle jeździ się "dość dynamicznie".
Za to 2.0tfsi jest "spoko" a "małymi wadami" są pakiet startowy za 4k oraz konieczność ogarniania nagaru. Oczywiście Pionek zapomniał dodać, że montaż LPG średnio się opłaca i nie będzie kosztował tyle co w aucie z wielopunktowym wtryskiem.
No tak przecież S-maxy, S60, S80 to typowe auta do podnoszenia mocy i sebixy nimi jeżdzą
I faktycznie raz na 6 lat usunięcie nagaru za 600 zł gdzie za tyle to może 2x łożysko w kole w S60 się usunie to faktycznie problem
W s60 2,5T nie ma czegoś takiego jak wkład za 4k, tam za 4-5k szuka się nowego silnika więc nie wiem co lepsze.
Przegoń swoje ukochane 2,5T na autobahnie dzień w dzień zobaczymy jak szybko silnik powie "pa pa"
Czasami zamiast pisać brednie, lepiej popytać ludzi siedzących w temacie jak są skontruowane te silniczki 2,3T5, 2,4T, 2,5T który jak jest zbudowany.
pomijam już fakt jak słabo jedzie w stosunku do konkurencji 2,5T
Czyli kupujesz silnik który ma ileś lat i nalotu, nie wiadomo w jakim stanie, jedzie to jak na taką moc i pojemność słabo i bezsensu ogólnie.
i dla autora takie porównanie - tutaj akurat A4 B7 2,0T vs S60 2,4T i inni
download/file.php?id=2364&mode=view(proponuje zerknąć na cenę łożyska koła alb amortyzatorów ...)