Auto 5000-6000zł małe, ekonomiczne

27 Mar 2011, 20:23

Witam wszystkich forumowiczów,
a więc tak jak w temacie: poszukuję auta w takim przedziale cenowym, przy czym chciałbym zmieścić się w tych 6 tyś razem z OC, przerejestrowaniem etc... Jestem studentem, auto pokonywałoby średnio raz na 2 tygodnie dystans ok. 270 km (na uczelnię i z powrotem)

- LPG
- 2/3 drzwi o silnik max 1.4 ( ponoć tańsze OC, ale jestem laikiem w tych kwestiach)
- fajnie by było gdyby przebieg nie przekraczał 200 tys km a wiek auta ok. 10 lat ( co nie znaczy, że naprawdę zadbane auta starsze i z większym przebiegiem odrzucam)
- priorytetem jest dla mnie ekonomia i niska awaryjność

W kręgu zainteresowań: seicento, micra, golf, astra, lanos...
PanTadeusz
Nowicjusz

Miejscowość: Ostrołęka/Olsztyn

27 Mar 2011, 22:50

OC jest tańsze do 1.3 bynajmniej tak mi wychodzi w przelicznikach. Golf i Lanos odpada bo na taki silnik są to za duże samochody. Seicento 1.1, Polo 1.0 lub 1.4 , opel corsa 1.2. Volskwagen będzie starszy niż 10 lat i za tą cenę może być kiepski egzemplarz, dlatego chyba najlepiej skusić się na seicento będzie młody i może uda się dostać w miarę fajnie wyposażony model. Corsa także starsza, do tego dosyć słąby silnik jak na 1.2 i lub rdzewieć jak to opel.
d0m3l
Początkujący

Miejscowość: Radom

27 Mar 2011, 23:04

Ja bym jeszcze przemyślał na twoim miejscu Honde Civic. Silnik 1.4 zły nie jest, chociaż 1.5 byłby lepszy. :)
karolek26
Nowicjusz

Miejscowość: Piastów

28 Mar 2011, 14:32

Poproszę o opinię na temat tej astry:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
PanTadeusz
Nowicjusz

28 Mar 2011, 15:23

Nie wygląda źle, brak wspomagania może być tu dokuczliwy, no i od warszawiaka, a wiadomo jak się jeździ po Warszawie do tego silnik lekko mułowaty do astry według mnie, plusem jest młody gaz, i powymieniane co trzeba.
d0m3l
Początkujący

Miejscowość: Radom

31 Mar 2011, 21:59

Udało mi się "podnieść" budżet na zakup auta do ok. 8000zł. Ciekaw jestem opinii na temat tego wozu: