Auto dla Dostawcy Pizzy do 1000-2000 zł

22 Kwi 2014, 11:45

Witam!!!
Jestem studentem pracującym.... po 5 latach moje Tico ma dosyć życia :( (zawieszenie już nie te hamulce już ledwo działają a przedewszystkim ruda daje po sobie znać), aczkolwiek było to auto genialne, jak na swoj silniczek zrwyne mało palące max 5,7l po Wrocławiu szarpiąc je krótkie odcinki i niezawodne. Niestety jak usłyszałem koszt naprawy 2,5-3 tyś (naprawde już ledwo jeździ) to powiedziałem sobie nieeee i ze smutkiem w oczach muszę się pogodzić z losem...... Ticozyna umiera....

Dobra koniec narzekania !!! CZego szukam no więc auta :D
Budżet 1000-2000
Rejon Wrocław, Kłodzko plus minus 50 km
Użytkowanie Wrocław (praca 2-3 x w tygodniu po 120 km) raz w miesiącu trasa 100-140 km
Własne potrzeby: Jak najmniejsze spalanie(pb max 6.5?), w miare ok stan techniczny bez rudej, co do wygody nie mam żadnej nie potrzebne mi absy i takie tam bez wspomagania dam też radę....
Wielkość: im mniejsze tym lepsze. Małe i zwrotne to aututy dla mnie kluczowe
Mój wybórł padł (chyba?) na cinquecento.
Słyszałem, że 700 to już muł taki bardzo, a jak wyglądają wersje 900 i 1.1 jak tam wygląda spalnia w benzynie i w gazie. Wiadomo jak się trafi 700 w gazie od dziadka to i tak się skuszę...
Chyba, że są przewidziane jakieś inne propozycję dlatego pisze.....
kozasss
Nowicjusz

Prawo jazdy: 0- 0-2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: tico
Silnik: 800 42 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

22 Kwi 2014, 11:54

Cieniasa jak już to 1.1 bierz, spali to z 7.5 w mieście około przy pizzowaniu. LPG odpowiednio więcej. Nie licz na takie oszczędności jak w przypadku japońskiego motorka w tico. W tej cenie to faktycznie ciężko o coś dobrego, ja bym pomyślał o jakimś Golfie 2 albo starym nissanie/mitsu/mazdzie/toyocie jak dorwiesz nieprzegnitego japońca.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia