Szparag napisał(a):Czy to nie za tanio? Jakie są słabe strony tych aut?
Najsłabszą stroną tych aut jest ...ich ewentualny obecny stan techniczny.
Wady obu tych modeli są na tyle nieznaczne w stosunku do nowszych aut ,że można je przemilczeć. Jeśli natomiast rzeczywiście chcesz cokolwiek wiedzieć to warto mieć świadomość ,że w obu tych autach środek kabiny nie jest ich najmocniejszą stroną. Po Toledo widać z czasem przebieg po plastikach i tapicerce. Jak kierowca lubi mieć nieco dalej odsunięty fotel ,to z tyłu robi się niedużo miejsca na nogi. Za to mechanika jest pancerna. Silnik 1,6-100-105 KM jest niezniszczalny (szczególnie w wersji z 8 zaworową głowicą). Ideał pod lpg. Osiągi nie powalają ale zapewniam cię, że do normalnego jeżdżenia wystarcza (no chyba że ktoś musi jeździć 200km/h (po niemieckich autostradach). Spalanie miejskie będzie oscylowało w granicach 10-11 lpg. Na trasie 8,5-10l.
Co do Vectry ,to największą wadą jest jakość materiałów tapicerskich ,które są tandetne i nijak mają się do segmentu D. Wystarczy je porównać z jakimkolwiek nawet starym francuskim autem i to się potwierdzi. Mechanicznie ,to trzeba zobaczyć tylne zawieszenie ,które czasem traci swoje nastawy i wtedy tylne opony zaczynają być "wyząbkowane" - ale można to tanio naprawić. Silnik musi być 1,8-122 KM ,bo jest najmniej kłopotliwy ,w miarę ekonomiczny jak na te wielkości auta (spalanie nie jest większe niż w Toledo z 1,6). Innych typowych wad nie ma.
Tak jak napisałem na początku ; STAN ,STAN, STAN !!!!