29 Lut 2016, 15:43
W takim razie:
1.4 90KM i 1.4 T-Jet 120KM z Fiata Bravo
1.4 90KM i 1.6 109KM z Citroena C4 I (silniki z C4 II już nie są tak udane)
1.4 90KM i 1.8 125KM z Astry H - oba mają regulację hydrauliczną, pozostałe (1.6) nie.
1.6 MPI 102KM, grupa VAG, stara konstrukcja ale w zasadzie jedyna sensowna w gamie VW, Audi i Skody
1.6 100KM z Renault Megane III
Jest jeszcze kilka różnych 2.0 z sedanów wartych polecenia.
Reszta aut i silników albo ma różne problemy mechaniczne albo nie ma hydrauliki na zaworach/delikatną głowicę. Z założenia gazu nie lubią Fordy, Japończyki, Koreańczyki, co nie znaczy że nie da się gazu założyć - po prostu wymagają większej opieki i serwisu, bo zaniedbywane mogą być bardzo drogie w naprawach.