Jaki silnik do zagazowania najlepszy?

29 Lut 2016, 11:07

Cześć! Pytanie jak w temacie. Interesuje mnie auto z silnikiem z inst. gazową lub bez. Silnik b. dobrze tolerujący LPG, nie starszy niż z 2009r. Najlepiej europejski.

Co szanowni forumowicze by proponowali?
bigtom
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 19 06 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: VW Polo classic SDI
Silnik: 1.9 SDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

29 Lut 2016, 11:47

Proponuje odwiedzić http://lpg-forum.pl/ i użyc tam szukajki, takich tematów jest mnóstwo np.
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=35& ... ead#unread
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

29 Lut 2016, 12:16

Może Mercedes - Benz C-klasa W204 Kompressor 156 lub 184 KM
makaj4
Nowicjusz
 
Posty: 15
Auto: opel vectra c
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 2002

29 Lut 2016, 14:34

Trochę za mało napisałeś. Do gazu będzie dobry zarówno jakiś malutki 1.2 z Punto jak i 3.0 V6. I co wtedy?
Sam robiłem takie rozeznanie i jeśli chodzi o kompakty mogę Ci parę modeli wymienić ale musisz się określić czym chcesz jeździć
stark
Nowicjusz
 
Posty: 47
Prawo jazdy: 10 10 2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Citroen C4
Silnik: 1.6 16V 109KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

29 Lut 2016, 15:09

Interesuje mnie silnik 1.4- 1.6. - 1.8 Słyszałem, że dobre są wolnossące MPI....
Samochód nie najmniejszy, 5-cio miejscowy.
bigtom
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 19 06 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: VW Polo classic SDI
Silnik: 1.9 SDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

29 Lut 2016, 15:43

W takim razie:
1.4 90KM i 1.4 T-Jet 120KM z Fiata Bravo
1.4 90KM i 1.6 109KM z Citroena C4 I (silniki z C4 II już nie są tak udane)
1.4 90KM i 1.8 125KM z Astry H - oba mają regulację hydrauliczną, pozostałe (1.6) nie.
1.6 MPI 102KM, grupa VAG, stara konstrukcja ale w zasadzie jedyna sensowna w gamie VW, Audi i Skody
1.6 100KM z Renault Megane III
Jest jeszcze kilka różnych 2.0 z sedanów wartych polecenia.
Reszta aut i silników albo ma różne problemy mechaniczne albo nie ma hydrauliki na zaworach/delikatną głowicę. Z założenia gazu nie lubią Fordy, Japończyki, Koreańczyki, co nie znaczy że nie da się gazu założyć - po prostu wymagają większej opieki i serwisu, bo zaniedbywane mogą być bardzo drogie w naprawach.
stark
Nowicjusz
 
Posty: 47
Prawo jazdy: 10 10 2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Citroen C4
Silnik: 1.6 16V 109KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus LS - limuzyna dla Prezesa
    Limuzyny pełnią nie tylko funkcję reprezentatywną. Z jednej strony są to samochody naszpikowane najnowszą technologią i rozwiązaniami inżynieryjnymi, z drugiej – najlepsze modele oferują coś więcej, niż tylko technikę. ...