Auto dla małej rodziny do dużego miasta. Do 10tys zł

12 Lut 2016, 21:22

Chciałbym prosić o kilka słów porad dotyczących kupna pierwszego samochodu. Od jakiegoś czasu czytam to forum, żeby zakreślić horyzont poszukiwań i ograniczyć się do paru modeli. Jestem otwarty na inne typy, wszelkie informacje będą dla mnie cenne, bo jestem laikiem.
Wymagania :
    Budżet: +- 10tys zł
    5 drzwiowe (ja, żona i małe dziecko)
    Nadwozie: z większym bagażnikiem, choć wolałbym bez kombi, ale nie jestem przeciwnikiem
    Na codzień: po mieście i kilka tras w roku na max 700km
    Paliwo: bez zbędnych ekonomii
    Rocznie: myślę że zrobimy max 15tys km
Oto moje znaleziska, rzućcie proszę okiem i ew. komentujcie te wybory.

[ ] [link do oferty na Olx wygasł]
[ ] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Szparag
Nowicjusz

Prawo jazdy: 10 07 2004
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

12 Lut 2016, 21:53

Avensis I tak, ale w benzynie. Kombi warte zachodu. Rozważ zmieszczenie wózka w bagażniku.
Jak nie podobają Ci się kombi to masz liftbacka Nissan Primera P11. To bardzo trwałe auta. Tu silniki wszystkie OK.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

15 Lut 2016, 10:01

Postanowiłem uściślić typy interesujących mnie samochodów. Co powiecie o poniższych:

[link do oferty na Olx wygasł]
Czy układ hydropneum. to dobry pomysł i czy to wgniecenie można zaakceptować w tej cenie. Ile by kosztowało wyklepanie?

Czy oprócz nadwozia Focusy kombi różnią się w większym stopniu od hatchback'ów? Jak kombi to silnik min. 1.8, ale może troszkę młodszy, jak ten hatchback, byłby lepszy?

Octavię wolałbym w sedanie, wydają się być pojemne. Na co zwrócić uwagę w przypadku Skody, co jest w nich najbardziej awaryjnego?

Co myślicie o tej Vectrze?