Auto dla studenta 3-4tys + LPG

14 Sie 2016, 21:35

OrionFS napisał(a): w internecie często widzę że ludzie naśmiewają się z niektórych konkretnych typów samochodów, np. Passat w TDI, Golf czy właśnie Lanos. Dlaczego Lanos ma taką "reputację"?
wszystko przez mit grupy docelowej :wink: DU uchodzą za auta mało prestiżowe (stąd stwierdzenie "kalafior na masce"), dla dziadka - działkowca czy innego kapelusznika
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

17 Sie 2016, 16:35

Dzięki za wyjaśnienie Mike.

Strasznie uciekają te oferty - dzwoniłem wtedy tego samego dnia po tego Lanosa SX, i dowiedziałem się że już został sprzedany!

[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Lanos 1.5 i Astra classic. Coś mi się wydaje że ta Astra jest podejrzanie tania jak na takie wyposażenie, ale nie znam się - co myślicie?
Edit - Lanos chyba odpadnie... nie przeboleję braku prędkościomierza w swoim 1szym samochodzie. Chyba że wezmę też to! [link do oferty na Allegro wygasł]
OrionFS
Nowicjusz

Auto: Nie mam

17 Sie 2016, 17:06

Lanos miał coś z tyłem i te plastiki w środku.. :roll:
Astra co tu dużo powiedzieć po dwóch zdjęciach.. :roll: błąd w mocy,ktoś wpisał kw zamiast km,ten silnik ma 75km.

zerknij na te:
[link do oferty na Olx wygasł] - kolega mike jest z Zawiercia więc może mógłby obejrzeć albo zna auto.
[link do oferty na Olx wygasł] - jest nawet klima.
[link do oferty na Olx wygasł] - dość konkretny opis.
[link do oferty na Olx wygasł] - co prawda stary ale póżniej będzie to dobra baza na zabytek.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback