Auto dla studenta - 4/5 drzwiowy

19 Paź 2010, 08:54

Bdb auto i silniki JTD.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Paź 2010, 15:37

Stilo są w dość dobrej cenie teraz. Opinia krąży, że najbardziej udane auto fiata.

JTD bardzo dobre silniki, a palic bedzie normalnie, jak diesel :mrgreen:
bajla
Początkujący
 
Posty: 248
Miejscowość: Wrocław

19 Paź 2010, 15:50

No Stilo cieszy się dobrą opinią.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Paź 2010, 16:19

Ewentualnie trzeba uważać na elektrykę, bo są dosyć tym napakowane.
MichałG
 

19 Paź 2010, 16:35

Tzn? Czego tam jest więcej z elektryki niż w innych autach tej klasy?
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany
 
Posty: 987
Miejscowość: Warszawa (WI)

19 Paź 2010, 20:10

Jakiś czas temu stilo był w kręgu moich zainteresowań, śledząc fora internetowe spotkałem się z ogromną ilością użytkowników, którzy mieli problemy elektryką.

Jeden z doświadczonych użytkowników pisał, że stilo miał problemy z elektryką do 2004 bądź 2005 roku, występowały jakieś wady, po 2005 problemy zlikwidowano.

Jak znajdę tylko to forum to od razu napiszę dokładnie jakie to problemy.
MichałG
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota silniki 3S-GE / GTE
    Cztery cylindry w układzie rzędowym. Pojemność: 2 litry. Zalety: dostępność, dobry potencjał do tuningu, duży dostęp do części zamiennych. Klasyczne jednostki 3S-GE / GTE powstały zgodnie z tradycyjnym podejściem do sztuki ...
    Instalacje gazowe II generacji
    Ten typ instalacji gazowej, podobnie jak wcześniejszy, wykorzystuje zmienne warunki podciśnieniowe, pozwala już jednak na regulację składu mieszanki. Instalacja ta przeznaczona jest dla starszej generacji silników, ...

19 Paź 2010, 21:36

To czekam z niecierpliwością, bo póki co to z Twojej opinii wynika, że były "jakieś" wady ;)
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany
 
Posty: 987
Miejscowość: Warszawa (WI)

20 Paź 2010, 11:06

Wady

Fiat Stilo wyprodukowany w latach 2001-2003 zmagał się z układem kierowniczym (który z powodu awaryjnych łożysk był naprawiany w ramach wielkiej akcji wzywającej do właścicieli Fiatów do odwiedzenia serwisów), dlatego należy uważać na samochody kupowane w autokomisach i zwracać uwagę na zbyt zużyte przednie opony. Czasami szwankuje elektronika, która daje się we znaki samochodom wyposażonym w pilota sterującego centralnym zamkiem, który uniemożliwia wejście do środka pojazdu albo uruchomienie silnika z powodu strajkującego immobilizera.

Do klasycznych usterek należą ubytki oleju, ale co zaskakujące również stan przewodów paliwa, przedniej osi i układu wydechowego. Nie ma większych problemów z hamulcami, ale z kolei w ASO moglibyśmy być zaskoczeni problemami z funkcjonowaniem regulacją przednich reflektorów.

Najczęściej spotykane usterki:

- problemy z elektroniką pokładową
- nadmierna korozja układu wydechowego
- zużycie łożysk osi przedniej, problemy z geometrią układu zawieszenia
- nieszczelności silnika i przewodów paliwowych
- niefunkcjonalna regulacja reflektorów
MichałG
 

20 Paź 2010, 12:10

Czyli to gadanie o "problemach" z elektroniką ogranicza się do problemów z pilotem centralnego zamka ;) Tak myślałem ;)
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany
 
Posty: 987
Miejscowość: Warszawa (WI)

20 Paź 2010, 12:31

Problemy z elektryką ma każda marka, zależy tylko na jak mocno zaniedbane auto trafi dany klient, a te prawdziwe problemy to znikomy ułamek całości produkcji. ;)
dervu
Zaawansowany
 
Posty: 520
Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

20 Paź 2010, 14:58

A co sadzicie o nizej podanych autach:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
wiku5
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: BTW

20 Paź 2010, 16:42

a co powiesz na volvo s40 v40? za ta kwota bedziesz mial pelny wypas , silniki sa bez common raila wiec raczej bezproblemowe 1.9 D . Ojciec takie ma i 0 problemow juz przez 6 lat , a ma juz prawie 300 000.
pozdro
artopoo
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 156
Miejscowość: Helmstedt DE

20 Paź 2010, 19:25

nie bo moja siostra ma v40 i ma co chwile z nim problemy. Takze z volvo sobie podziekuje:)
wiku5
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: BTW

20 Paź 2010, 19:59

z wlasnego doswiadczenia polecilbym ci mazde.... ale nie wiem jak z awaryjnoscia tych nowszych modeli..... 323f lub 626 z koncowki produkcji da sie wyrwac w fajnej cenie i wiem na 100% ze sa bezawaryjne no i dynamiczne , ale to ty musisz wiedziec czy ci takie auto odpowiada...
pozdro
artopoo
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 156
Miejscowość: Helmstedt DE

21 Paź 2010, 16:13

Z mazdą muszę przyznać racje :) brat posiada 323f coś koło 2000 roku, 1.8 z sekwencją i śmiga prawie za darmo, nic mu się nie psuje, ale kupił naprawdę zadbaną od dobrego znajomego.
MichałG