Auto dla studenta - Potrzebna opinia :)

06 Wrz 2008, 11:43

Witam wszystkich

Pewnie pytanie sie już ze sto razy powtarza, ale nie mam czasu szukać po forum, bo..... no właśnie chce jak najszybciej kupić auto !

Jestem studentem i będzie mi ono służyło tylko na wyjazdy do domu-ewentualnie na zakupy. Nie więcej niż 1100 km miesięcznie...

Środków trochę mało, jak to u studenta :) 5 tys. Jestem skłonny jeszcze z 1 tys. wykombinować-byle było na co :)

Nie spodziewam się rewelacji, jednak chcę żeby auto jeździło i żebym nie musiał do niego dokładać... Może być z gazem, małe duże-obojętnie. Fajnie jakby miało wspomaganie.

Proszę was o jakieś opinie i najlepiej doświadczenia no i oczywiście propozycję.

Z góry dzięki za pomoc !!
kubdud
Nowicjusz

Miejscowość: w-wa

06 Wrz 2008, 12:22

astra, corsa, polo :)
pzdr
Pawlo
Zaawansowany

Miejscowość: Bolesławiec

06 Wrz 2008, 12:36

Pawlo napisał(a):astra, corsa, polo :)

Myślisz, że można, któregoś z niemców w dobrym stanie dostać ? tak żeby jeździł....? :)
Bo faktycznie w tym wybór jest dość spory...
kubdud
Nowicjusz

Miejscowość: w-wa

06 Wrz 2008, 12:47

Hyundai accent 1,5 za 5 tys dorwiesz dobry rocznik 96-98 niezawodny oszczędny (+/- 7,5L miasto) trasa 6-6,5
przy silniku 1,3 0,5L mniej odpowiednio . Moc ma 91Km i uwierz że dynamika jest na poziomie no i chyba tyle w temacie , bo polówka nie spali Ci mniej nawet ta 1,0 astra lubi wypić nawet te 1,4 pozatym sito no i opel , corsa hmm tu bym się zastanawiał moge się wypowiedzieć na podstawie przykładu kumpla :corsa 1,2 45 km no i ponoć paliła mu 6L niewiem ile w tym prawdy , ale wiadomo 45km mówi samo za siebie dla kapelusza na dojazdy do żabki czy do kościoła, no niewiem wydaje mi się że najlepszym i chyba najbardziej optymalnym rozwiązaniem byłby właśnie accent stosunek spalania do dynamiki jest conajmniej bardzo dobry (jak na tamte lata) no i cena z czystym sumieniem moge Ci polecić to auto . PS. sam użytkuje i jestem zadowolony.
papa
Początkujący

12 Wrz 2008, 08:56