Auto dla studenta w granicach 14 tys.

20 Lis 2014, 21:51

Ludzie opanujta się.. Przecież wiadomo że Golfa się z e46 nie porównuje bo to segment niżej. Można tu porównać Passata który jest gorzej wykonany, gorzej jedzie, silniki są dla normalnych użytkowników, z wyjątkami jak 1.8T który zapewnia fajne osiągi i W8 który dla przeciętnego zjadacza chleba jest nieosiągalny a chyba nikt nie jest na tyle głupi żeby mieć 40k na wydanie i kupić B5-tke. Eksploatacja wyjdzie drożej a dlaczego bo w e46 nie robi się co 2 lata zawiasu za 2k. :lol:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Lis 2014, 23:25

Części, które wymieniłeś w swoim zapewne max 15 letnim BMW ja wymieniałem w swoich BMW gdy miały lat 20 albo i więcej, choćby to świadczy o przebiegu i stanie Twojego egzemplarza. Do tego masa zbędnych wydatków, bo akurat te czujniki można z powodzeniem kupić nieoryginalne. :) Poza tym piszesz jakieś bzdury o problematycznym układzie chłodzenia, bo wydałeś 3 stówy na termostat gdzie ja kupiłem za stówkę i śmiga po dziś dzień, w dodatku w R6. Do tego jakieś brednie o luzie w napędzie (co świadczy w tym wieku BMW o kosmicznym przebiegu albo o tym, że ktoś ostro katował wcześniej) i majątku na to wydanym gdzie sprawdzenie luzu w napędzie to jest 5 minut pracy na podnośniku, a następnie wymiana elementu z luzem (najczęściej półoś) w BMW gdzie do R4 masz półosi z rozbitków/angoli zatrzęsienie za grosze... wystarczy pojechać i kupić taką bez luzu.

Dodam, że luz w napędzie BMW to nie jest coś co powstaje z dnia na dzień, zwłaszcza jak jest seryjny silnik. To zjawisko postępujące LATAMI z tysiącami km i to jest jedna z podstawowych rzeczy, które się sprawdza przy zakupie BMW, bardzo łatwe do sprawdzenia, bo nie trzeba żadnych narzędzi/podnośników itp.

Ps. Części do BMW są droższe niż do VAG'a, ale o wiele trwalsze. Zwłaszcza napęd.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

21 Lis 2014, 09:01

jiGasaw co do luzu w napędzie to tak jak mówisz okazało się że była to wina półosi, kupiłem z angola za 180zł wczorej i znajomy je wymienił i nareszcie cisza... co do reszty to widocznie mój mechanik nie poradził sobie z bmw i wymieniał nie potrzebne części takie jak podpora wału,łącznik elastyczny, tuleje wózka bo myślsł że dlatego stuka i jak nie pozbył się tego stukania to za wymiane dyfra się już chciał zabierać a jak okazało się wystarczyło wymienić półośki bo w starych był duży luz :P

sory za offtopa
pawel93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 497
Miejscowość: Gliwice
Prawo jazdy: 13 07 2009
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e91 335i
Silnik: 335i 306km
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

21 Lis 2014, 17:51

Co za idiota, jak dla mnie perfidnie Cię naciągnął na koszty i zaczął od części, w których luz jest najmniej prawdopodobny. Ja bym kazał zwracać kasę.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW