Outback ma z tyłu beznadziejne zawieszenie samopoziomujące typu Nivomat, które zwykle po 50 000 km nadaje się do kosza. Ludzie zwykle wymieniają to na zwykły zawias, co już śmierdzi cebulą na kilometr. W niektórych Volvach też to jest. Cena od 1500-2000 zł za amortyzator, zamienników nie stwierdzono. Poza tym Subaru benzyna nie nadaje się do gazowania, chyba że u jakiegoś ultra-specjalisty, ale takich prawie nie ma i będzie drogo. A diesel bokser to totalna porażka
Wolałbym raczej Audi A6 Allroad, tu przynajmniej jest porządna pneumatyka i z odpowiednimi oponami żadne błoto nie straszne. Części może niekoniecznie tańsze, ale na pewno lepiej dostępne. 2.5 V6 TDI to kibel, więc musiałbyś się skupić na szukaniu rzadkiej wersji 4.2 V8 300 KM. Ale warto, bo motor jest pancerny i dobrze się gazuje, co do 2.7 Biturbo, to z LPG bym nie ryzykował
audi-allroad-quattro-c5-vt73899.htm