Auto dla świeżego kierowcy

24 Mar 2010, 13:07

Witam jestem szczęśliwym posiadaczem prawa jazdy od kilku dni i co za tym idzie przydałoby się je użytkować. Nie posiadam żadnego samochodu
u mnie w rodzinie też już nie ma wiec coś muszę nabyć aby zbierać doświadczenie. Nie znam się zbytnio na samochodach lecz co do mojego pierwszego auta mam kilka zastrzeżeń :

1. Cena
Mam trochę odłożonych pieniędzy lecz jeszcze się uczę i wiadomo im taniej wyjdzie tym lepiej
(max 6tysi)

2. Spalanie

Jak wspomniałem wyżej jeszcze uczęszczam do Technikum i nie posiadam stałego dochodu także im mniej będę musiał wydawać na płyny do auta tym lepiej.
Dobrze by było gdyby był w gazie lub dieslu

3. Budowa samochodu

Nie cierpię samochodów w budowie 2/3 drzwiowej także takie odpadają.

4. Osiągi
Raczej jakiejś formuły nie znajdziecie za taką kwotę ale chciałbym zaznaczyć iz liczba koni nie jest znaczącym kryterium przy wyborze
- nie odczuwam orgazmu emocjonalnego jadąc 150+ km/h :lol:

5 (edit) Bezawaryjność i stan
Nie chcę jakiegoś trupa z początku produkcji tylko dlatego że dobrze wygląda. Nie chciałbym też grzebać przy aucie więcej czasu niż bym nim jeździł

Na koniec chciałbym dodać iż nie zamierzam kupować auta z ogłoszenia w internecie chciałbym poznac tylko wasze propozycje co do marki/modelu/roczników itp

PS, wszelkiej maści Audi odpadają. Dziękuje z góry za propozycje :) Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez .CJ., 24 Mar 2010, 13:46, edytowano w sumie 1 raz
.CJ.
Nowicjusz

Miejscowość: Huta Czechy

24 Mar 2010, 13:30

Może
Honda Civic V np. [link do oferty na Allegro wygasł] (nie ta z tego ogłoszenia, ta jest po tuningu a Civic+tuning na ogół oznacza kłopoty)
Maździna 323 [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
albo coś bardziej ekstrawaganckiego: Saab 900 [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] pochodzi jeszcze z okresu kiedy Szwedzi robili bardzo dobre, bezawaryjne auta :)