Auto do 14 tyś.

21 Gru 2016, 15:59

Budżet: 13-14 tys.
Rejon: Wielkopolska/Lubuskie
Przebieg Roczny: 5-10 tyś

Witam, zastanawiam się nad zmianą auta na wiosne, w gre wchodzą wyłącznie benzyniaki, jako iż interesuje się motoryzacja i chciałbym w przyszłosci zająć się "Tuningiem" (W gre wchodzi tylko tuning wizualny) Chciałbym znaleźć w tym przedziale auto z silnikiem do 2L, Z góry odpadają wszelkie BMW i Golfopochodne auta, Moje typy to:

Ford Focus mk2 (Nie wiem czy załapie się z budżetem) Tutaj w gre wchodzą jednostki 1.6/1.8

Vectra C: Tutaj wyłącznie 1.8

Mazda 6: Tutaj podobnie, 1.8 w porywach do 2.0

Są to moje typy aut, nie ukrywam że najbardziej do gustu przypadł mi Focus mk2, Zaraz za nim Vectra, Mazde biore jako alternatywe.

14 tyś to mój budżet na samo auto, na częsci i konserwacje pozakupową odłożyłem około 3 tyś.

Tutaj pytanie, co z tej trójki (Ewentualnie coś innego) Byłoby odpowiednim wyborem, jestem młodym kierowcą, nie potrzebuje auta szybkiego, auto ma służyć głównie do dojazdów do pracy, 14km dziennie no i wypadów weekandowych czy też wyjazdów na wakacje, z góry dzieki za odpowiedzi.

Pozdrawiam, Rafał.
FrasQs
Nowicjusz

Prawo jazdy: 21 05 2011
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Focus mk1
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

21 Gru 2016, 21:19

Jeśli chcesz się jakoś bawić z wyglądem (mam nadzieję, że nie chodzi o lexusy i lotki) to aż ciśnie mi się przez zęby saab 9-3. Za te 14 już coś powinieneś znaleźć. Technicznie prawie vectra c, wolnossące 1.8 to ten sam silnik chociaż pokusiłbym się jednak znalezienie czegoś z turbo.
Na focusa wystarczy, na vectrę również, mazda to ciężki temat - można pogrzebać, ale trzeba uważać na korozję
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

27 Gru 2016, 17:20

Dzięki za odpowiedź, a czy C Klasa W203 w Coupe w tej cenie jest osiagalna? Chodzi mi o 1.8 na kompresorze, koszta utrzymania takiego Coupa porównywalne do sedana?
FrasQs
Nowicjusz