Auto do 18 tys. Segment D.

20 Lut 2020, 19:37

Kao napisał(a):mike napisał(a):
Dorzucam Mazdę 6 I FL (nie gnije tak jak przedlift),
to info też widzę zaczerpnięte z tego samego instytutu
oglądałem na podnośniku trochę bliżej kilka egzemplarzy i nie były gorsze od konkurencji z podobnych roczników.

Marcel zamiast pisać bez sensu, zdejmij czapkę z folii i poleć coś autorowi tematu :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14190
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

20 Lut 2020, 19:43

A ja jako blacharz lakiernik nie zauważyłem przewagi bywalstwa przedliftów w takim warsztacie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16555
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

20 Lut 2020, 19:43

Bo one jeżdżą raczej na szroty niż do warsztatów
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

20 Lut 2020, 19:53

Marcel2727 napisał(a):Tyle, że to już nie auto-świat tylko forum Toyoty

W du...ie ma avensis jest to dla mnie zwyklak taki sam jak inne zwyklaki tylko wygrywa mniejszą ilością stałych usterek. Do tego budżet sugeruje wersje fl. ROZUMIESZ ?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Lut 2020, 20:07

Co z tego, że auto ma mniej "stałych" usterek skoro ma tez kilkanaście lat i kilkaset tysięcy kilometrów przebiegu?
Pisanie w takim przypadku, że:

szybki napisał(a):Nie martw się częstym psuciem avena bo i tak to będzie 1/3 tego co Cie czeka w oplu... różni się tylko tłumaczenie bo zazwyczaj właściciele aut typu opel nie wiedzą co to znaczy nic nie robić przy aucie.


Jest sporym nadużyciem, żeby nie napisać głupotą
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

20 Lut 2020, 21:06

Invi napisał(a):Jest sporym nadużyciem, żeby nie napisać głupotą

Masz racje to co napisałem jest głupotą :D

W tamtym tygodniu robiłem zamówień części do pewnie większej ilości opelków niż co niektórzy mieli w życiu :D

ogólnie praktyka vs teoria...

Dlatego nie martw się staram się unikać pewnych dyskusji bo nie mają sensu...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Czy SUV-y zdetronizują kombi?
    Rynek samochodowy w Polsce od kilku lat przechodzi prawdziwą transformację. Istotny staje się nie tylko rodzaj silnika poszukiwanego auta, zmieniają się także preferencje dotyczące jego typu. Jak wynika z raportu serwisu ...

20 Lut 2020, 21:10

szybki napisał(a):W tamtym tygodniu robiłem zamówień części do pewnie większej ilości opelków niż co niektórzy mieli w życiu


A o czym to ma świadczyć? Że serwisujesz więcej opli niż aut innych marek?
Klocki hamulcowe, tarcze, filtry oleju, wahacze to też części - czy ich wymiana jest awarią?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

20 Lut 2020, 21:11

Invi napisał(a):A o czym to ma świadczyć? Że serwisujesz więcej opli niż aut innych marek?
Klocki hamulcowe, tarcze, filtry oleju, wahacze to też części - czy ich wymiana jest awarią?


Nie rób ze mnie idioty... ok?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Lut 2020, 21:14

Generalnie mam to gdzieś ale zachowujesz się jak panowie od vag'a
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

20 Lut 2020, 21:31

Invi napisał(a):Generalnie mam to gdzieś ale zachowujesz się jak panowie od vag'a


Zrozum że pewnie auta reprezentują określony poziom usterkowości... każda marka ma swoje miejsce i rodzaj usterek i tyle.
Więc powtórzę Ci vectra będzie miała o wiele więcej usterek niż aven tylko vectre kupisz o wiele taniej więc masz spory budżet na łatanie. Oczywiście w obu przypadkach ważne jest pilnowanie max badziewnych/drogich wersji w obsłudze.
Temat jest o tyle płynny że tak jak w Wawie i jej okolicach ceny robocizny są już na tyle wysokie że lepiej zastanowić się czy tanio kupić coś co częściej się psuje niż drożej coś co się mniej psuje... :mrgreen:

I invi proszę Cię nie porównuj mnie do vagowców bo nie prawie morałów pt.jest tak bo kocham znaczek xxx. Jestem otwarty na każda markę tylko coś musi sobą w danym segmencie reprezentować.
A do tego nie prawie morałów pt. mamgolfa 2,0tsi i to jest jedyna alternatywa dla wszystkiego ...a jak zapytasz czym jeździłem oprócz tego golfa to powiem właściwie niczym :D

p.s.

W tym tygodniu licytowałem s4c4 i golfa 2 wersje rally :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Lut 2020, 21:45

A ja wam powiem że przy tak wiekowych autach wszystko zależy od nalatanego przebiegu ( nie tego na liczniku) i stanu a nie od konkretej marki czy modelu
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16555
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

20 Lut 2020, 22:07

Ja bym powiedział że wszystko zależy od serwisu...bo można spotkać auto z przebiegiem 70 tys i jest już totalną padliną która żre olej i korba prawie bokiem wychodzi, a można znaleźć auto które ma 250 000 km i miało regularny serwis i zrobi kolejne 250 000km, a to pierwsze już trzeba remontować .... bardzo wiele takich aut jest za granicą które nie dojeżdżają pierwszych 100 000km.
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

20 Lut 2020, 22:09

Dzięki panowie za tak rozbudowane wypowiedzi. Każda wskazówka jest cenna bo jednak tyle odkładania kasy musi pójść w coś sprawdzonego i tak po tych propozycjach mam kilka wniosków.

Peugeot 407 to auto kompletnie mi się nie podoba głównie przez ten wydłużony przód, te lampy itd no nie trafia w moje gusta.

Honda i ten Avensis porównując te dwa auta na plus wychodzi Honda w Avensis jest więcej usterek i podobne problemy co w oplu np geometria tylnej osi więc na plus honda i do tego lepiej się prowadzi.

Więc teraz pytanie czy do tej Hondy bez problemu założę gaz i nie będzie problemów jak w oplu z tą regulacja zaworow?. I czy będzie w razie czego tańsza w utrzymaniu niż Opel?. A no i co sądzicie jeszcze o tym Volvo s40/s60?.
Rayso
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 0- 0-2013
Przebieg/rok: 30tys. km
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

20 Lut 2020, 22:34

Rayso napisał(a):Honda i ten Avensis porównując te dwa auta na plus wychodzi Honda w Avensis jest więcej usterek i podobne problemy co w oplu np geometria tylnej osi więc na plus honda i do tego lepiej się prowadzi.


Honda na żaden plus Ci nie wyjdzie a bardziej obstawiam minus bo jest kilka zagwostek.

Jak chcesz coś tańszego w zakupie to bierz opel/ford itd.jak chcesz coś droższego to bierz accord/aven.

Powtórzę Co za 18k masz avena 1,8 FL który ma poprawiony silnik i kilka innych bzdetów.

Moja rada jest taka nie szukaj wybiórczo jakiś dziwnych problemów co jest zlepkiem wiedzy wszystkich gazet tylko wytypuj sobie kilka aut które Ci się podobają i potem chłopaki pomogą Ci wybrać opcje która najlepiej trzyma się kupy...
Bo te hasła pt.geometria albo coś na plus i potem na minus są :lol: :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Lut 2020, 22:46

Mondeo Mk3 2.0 z LPG i pewnie ktoś powie, że nie do gazu lub rdza albo elektronika, ale pomału zaczynam ignorować takich znafcuf 8)
Marcel2727
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 435
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Bartolekk ma wtyki u moderacji
Silnik: SzybszyOdTwojego
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2020