Auto do 30000

14 Cze 2022, 20:06

Witam
Aktualnie jezdze laguna coupe 2011r 2.0 dci
Zastanawiam sie nad zmiana na cos innego najlepiej w benzynie lub b+g, chociaz diesla ostatecznie nie wykluczam
Celuje w auta o mocy conajmniej 150km, nadwozie sedan, kombi, coupe. Moze byc starsze od mojej laguny

Moje typy
Audi A4 b7/b8
Bmw e60
Bmw e90/91 po lifcie
Wv passat cc
Mercedes c klasa (w204)

Warto zmienic na cos z tej listy, ewentualnie w jakie silniki celowac?
Jak sie sprawdza xdrive w bmw? Uzywany by byl okazjonalnie w zimie

Oczywiscie jak trafi sie cos fajnego to moge troche do budzetu dolozyc
atm3d
Nowicjusz
 
Posty: 12

14 Cze 2022, 21:03

Na w204 za mało kasy, w passacie żadnego dobrego benzyniaka, w a4b8 podobnie, e9X po lifcie tak samo tylko bezpośredni wtrysk

Zostaje e60 z bardzo dużymi kosztami utrzymania i a4b7, które jest już starociem
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2712
Przebieg/rok: >50tys. km

14 Cze 2022, 21:39

W Passacie CC 1,4 150 konny bo 160 to jest turbo i kompresor czyli niepolecane, tyle tylko że na takie auto to raczej budżet x2

W vagu to jedynie A4 B7 miało wtrysk zwykły pod lpg, potem już era tsi/tfsi
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 802
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017

15 Cze 2022, 08:42

A po co zmieniasz? Co Ci nie odpowiada?

Bo tak jak wyżej, sensu dużego nie ma, budżet mały żeby zrobić znaczący przeskok.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

15 Cze 2022, 09:17

Ogolnie na auto nie narzekam ale irytuje mnie pare rzeczy typu bardzo drogie czesci (nawet uzywane) blacharskie, o lampach nawet nie wspominajac (jeden przedni klosz musialbym wymienic), plastiki w srodku trzeszcza, ogolnie chodzi za mna jakas zmiana:)
atm3d
Nowicjusz
 
Posty: 12

15 Cze 2022, 10:04

I chcesz zmienić drogie części blacharskie na awaryjną elektronikę i drogie części zamienne z E60/E90? :D

Z Twoich typów to ja bym chyba w A4 szedł, ale to taka zmiana... Nie wiem, dla mnie mija się z celem. Chyba że zejść segment niżej i wtedy mieć coś nowszego.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    OffRoad Show Poland 2012 / relacja
    Po raz pierwszy w Polsce odyły się Targi Pojazdów 4x4 w Warszawie! Ogólnopolskie Targi Pojazdów 4x4 OFFROAD SHOW POLAND w Warszawie to innowacyjne przedsięwzięcie, wychodzące naprzeciw rosnącej rzeszy ...

15 Cze 2022, 10:07

o lampach nawet nie wspominajac (jeden przedni klosz musialbym wymienic)


A jakim aucie bixenon skrętny jest tani i po kilkunastu latach nie wymaga serwisu?

Wygląda na to, że masz ochotę zamienić siekierkę na kijek. Nawet się nie spodziewasz kosztów jakie niesie za sobą posiadanie takiego e60
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2712
Przebieg/rok: >50tys. km

15 Cze 2022, 11:09

atm3d napisał(a):Ogolnie na auto nie narzekam ale irytuje mnie pare rzeczy typu bardzo drogie czesci (nawet uzywane) blacharskie, o lampach nawet nie wspominajac (jeden przedni klosz musialbym wymienic), plastiki w srodku trzeszcza, ogolnie chodzi za mna jakas zmiana:)

To jednak za bardzo nie orientujesz się :D
A w dodatku wspominasz o lampach które były wadliwe w E90 w zależności od rocznika.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10885
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Cze 2022, 18:53

A co powiecie o alfa romeo brera? Ewentualnie 159 q4 z konca produkcji
Fakt ze starsze ale ciekawe auta
atm3d
Nowicjusz
 
Posty: 12

15 Cze 2022, 19:14

atm3d napisał(a):A co powiecie o alfa romeo brera? Ewentualnie 159 q4 z konca produkcji
Fakt ze starsze ale ciekawe auta

Tia w lagunce było za drogo a tu pomysły coraz lepsze :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10885
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe