Witam jestem młodym kierowca, poszukuje pierwszego samochodu do 3000zł Skupiłem sie na hondzie civic V 91-95 (hatchback) , bardzo mi się podoba ale nie wiem czy warto kupować ten samochód. fajnie jakby autko bylo z lpg ale nie musi byc
Pewnie,że warto czemu nie? Zobacz jeszcze na: Hondę Concerto [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Toyota Corolla E10 [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Suzuki baleno [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Hyundai Accent [link do oferty na Allegro wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Jeszcze możesz się rozejrzeć za Hondą Civic IV albo Civic Shuttle [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do oferty na Allegro wygasł]
nie chce opla moja mama i siostra mają ople i juz mi się przejadły pozatym szukam bardziej dynamicznego auta. z drugiej strony mozna sie zastanowic bo super zadbana ale chyba raczej nie co myślicie o tym [link do oferty na Olx wygasł] i [link do oferty na Olx wygasł]
Wynajem długoterminowy vs. leasing – co się bardziej opłaca? Leasing czy wynajem długoterminowy? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób szukających wygodnego sposobu na korzystanie z auta bez konieczności jego zakupu. Sprawdź, które rozwiązanie będzie bardziej opłacalne ...
Przed wyjazdem w dłuższą trasę sprawdź ciśnienie w oponach! Zbliżają się wakacje kiedy to częściej podróżujemy z rodziną wypoczywając poza domem. Przed dłuższą podróżą trzeba pamiętać o wielu sprawach, ale na pewno nie należy lekceważyć kontroli ciśnienia w oponach – ...
1.Ogarnij jak blacha była robiona, a robiona była na pewno bo połowa lewej strony jest ciemniejsza. 2.Tu rdza wyłazi więc zobacz czy nie ma dziur w podłodze.
A tak dla ścisłości to Civic 75KM ma tyle samo mocy co Astra 75KM