REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
szybki napisał(a):ale mylisz trochę pojęcie turbo i silnika więc teraz jest pod względem turbin lepiej ale pod względem silników gorzej...
Mentos1234 napisał(a): Oczywiscie pierwsza mysl e60 (choruje na to auto pod wzgledem wizualnym)
może ceny nie przerażające, ale bardziej chodzi tu o robociznę. Do byle wymiany potrzebuje sz specjalistycznego komputera, który w sumie jest tylko w ASO.Mentos1234 napisał(a):z czesciami do e60 nie ma tragedii
o r8 będzie raczej ciężko, chyba że schodzimy z rocznika i szukamy aut z lat 20-tychMentos1234 napisał(a):Takim małym "marzeniem" byly rozchodzace sie po głowie mysli o V8 bądź R8.
Mentos1234 napisał(a):z czesciami do e60 nie ma tragedii z tego co sie orientuje
yeti65 napisał(a):To nie ja jestem wrogiem turbo, ja tylko broniłem turbo z lat 90-tych
A co do nowych silników, to też napisałem, że bardziej chodzi mi o ich wysilenie,
szybki napisał(a):więc tu nie jest problem wysilenia silnika tylko gównianej jakości wszystkiego co jest użyte do jego produkcji..