z czesciami do e60 nie ma tragedii z tego co sie orientuje. Auto bardzo popularne, choć bardziej faktycznie w dieslu niz benzynie, ale nie są to jakies astronomiczne kwoty. e60 troche polecialo w dół cenowo od wejscia i rozpowszechnienia f10, szczegolnie teraz gdy f10 są juz ciagniete uzywane od sąsiadów z zachodu. Bardziej chodzi mi o awaryjnosc aut, robiąc ponizej 10tys km rocznie nie zbiednieje jak zaloze klocki raz na kiedys czy to do bmw za przypuscmy 300zł czy do tańszej marki za 200. Przy tak niskiej intensywnosci jazdy podstawowa eksploatacja nie zrujmuje mojego budżetu, inna sprawa to wlasnie juz jakies usterki które lubia doskwierać w danej jednostce napędowej i mogą byc kosztowne. Takim małym "marzeniem" byly rozchodzace sie po głowie mysli o V8 bądź R8. Oczywiscie pierwsza mysl e60 (choruje na to auto pod wzgledem wizualnym) z motorem 4.4 lub x5 e53 4.4 lub 4.6is czy a8 4.2 ale na pewno mocno bym sie wkur..... kiedy pojdzie cos w takim silniku, zaplace slono za naprawe i w brode bede sobie plul ze auto ktorym jezdze nie za wiele pochłonelo mi worek hajsu przez jakas usterke. Dlatego rozsadek bierze góre i 6 garów to chyba max, lub wlasnie mniejszy uturbiony benzyniak, choć nadal nie znam opinii na temat tego typu silników
Kolego dobrze ze wspomniałeś o roczniku bo nie pisalem o tym. Rocznik 2003, 2004 minimum. Aktualnie mam auto z 2007r i troche dziwnie czul bym sie kupujac auto np z 1998 roku. Nie jest to co prawda regula gdyz starsze autko moze byc lepiej wyposazone niz to które posiadam teraz, ale mentalnie chyba źle bym sie z tym czul.